×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش آسیب‌های اجتماعی اولویت شهرداری منطقه ۱۴ است

اقتصادتهران:  شهرداری منطقه ۱۴ در حوزه حمایت‌های اجتماعی، کارافراینی، توانمند سازی، مشارکت‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین بسیاری از مناطق تهران پیشتاز بوده و عملکرد مطلوب و اثر بخش ارائه کرده است، در همین راستا از عملکرد منطقه ۱۴ در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی تقدیر شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، طبق ارزیابی سازمان خدمات ومشارکت ها اجتماعی تهران و در جلسه شورای معاونین و مدیران اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲ گانه پایتخت که به میزبانی منطقه ۱۴ برگزارشد، از امیر یزدی شهردار این منطقه در راستای فعالیت ها و برنامه های منطقه ۱۴ در حوزه حمایت های اجتماعی چون توانمند سازی و کارافراینی همچنین کاهش آسیب های اجتماعی قدردانی به عمل آمد. در این جلسه که در سوله بحران منطقه ۱۴ برگزار شد مناطق مختلف گزارشاتی از عملکرد خود را از ابتدای سال تاکنون ارائه کردند.

بر این اساس شهردار منطقه ۱۴ نیز با اشاره به بخشی از فعالیت های به اجرا درآمده گفت: ۴ مرکز مهارت آموزی در منطقه ۱۴ ویژه بانوان سرپرست خانواده در راستای ارتباط بهتر با خانواده و درآمدزایی پایدار فعالیت دارد . به گفته یزدی از آموزش های مهارت های زندگی و شغلی ویژه بانوان سرپرست خانواده گرفته تا برگزاری کارگاه های آموزش محور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای خانواده ها همچنین شناسایی و توانمندسازی کنشگران اجتماعی و اجرای طرح های خلاقانه اجتماع محور در موضوع زنان و خانواده از کارهای مهمی است که درجهت رفاه و توانمندسازی هرچه بیشتر شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با یاداوری اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی و حفظ امنیت شهروندان گفت: در حوزه حمایت های اجتماعی و کاهش آسیب ها و با هدف ایجاد امنیت و آسایش شهروندان در اوقات فراغت و استفاده بدون دغدغه و کاهش ناهنجاری های اجتماعی در فضاهای تفریح و تردد شهروندان، در کنار ارائه خدمات مرکز رفاه ،خدمات و مشارکت های اجتماعی، گشت های فوریت های اجتماعی و ساماندهی آسیب‌ها در نقاط بی دفاع شهری منطقه استمرار دارد. در پایان این جلسه امیر یزدی شهردار منطقه در راستای فعالیت های ۸ ماه منطقه در حوزه حمایت های اجتماعی از سوی احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی تهران نشان تقدیر دریافت کرد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches