×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کانال‌های آب‌های سطحی شمال شرق تهران ساماندهی می‌شود

اقتصادتهران: رییس اداره مسیل‌ها و قنوات شهرداری منطقه ۴ از ساماندهی کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی منطقه با همکاری دانشگاه علم و صنعت تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، محمد علی نادری ضمن اعلام این خبر بیان داشت: تله های زباله گیر در ورودی کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی و حوضچه های رسوب گیر درجهت جلوگیری از آب گرفتگی احتمالی در زمان بارش نزولات جوی با همکاری دانشگاه علم و صنعت طراحی شد.

وی ادامه داد: ساختار طراحی این شبکه های زباله گیر در راستای نیروی هیدرولیکی آبهای جاری در شبکه های مربوطه بوده و ازاین طریق نسبت به تفکیک زباله از سطح آب اقدام می گردد و بدین ترتیب از آب گرفتگی شبکه های زباله گیر سنتی که به دلیل تجمع و مسدود شدن شبکه های مذکور صورت می گرفته است، جلوگیری به عمل آمده است.

وی در ادامه به احیا و بازسازی قنات مجیدیه و رفع خطر از املاک واقع در مسیر این قنات اشاره کرد و گفت: با توجه به واقع شدن املاک برروی مسیر قنات مجیدیه، نسبت به لایروبی و بازسازی کوره قنات مذکور و رفع خطر از املاک واقع در خیابان منصوری اقدام شد.

نادری افزود: همچنین در سال آتی نسبت به تغییر مسیر قنات مجیدیه و خارج نمودن مسیر این قنات از زیر املاک شهروندان اقدامات لازم صورت خواهد گرفت و مسیر این قنات شاخص منطقه به خیابان شهید منصوری انتقال داده خواهد شد تا نسبت به رفع خطر از املاک سطح محدوده اقدامات لازم اجرایی شود.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches