×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کاشت ۶۰۰درخت چنار ۱۵ ساله در خیابان ولی عصر(عج)

تهران اکونومی: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ در تشریح اقدامات انجام شده برای ارتقای سرانه فضای سبز در مرکز شهر تهران؛ از کاشت ۳۶ هزار اصله نهال طی یک ماه گذشته خبر داد.

امیر حسین عساری با بیان این که محدوده منطقه ۱۱ با قرار گرفتن در بخش مرکزی و متراکم شهر تهران؛ به شدت با کمبود فضای سبز و زمین مناسب برای ایجاد بوستان مواجه است؛ کاشت نهال در منازل شهروندان و بوستان های موجود را راهکاری مناسب برای ایجاد ریه‌های تنفسی در محله‌های مرکزی پایتخت می‌داند.

او با اعلام خبر کاشت ۳۶ هزار اصله نهال در معابر، منازل و بوستان‌های سطح منطقه خاطر نشان کرد که نهال‌های کاشته شده در منازل شهروندان غالبا زیتون، توت نرک و توت کاکوزا، خرمالو، سیب، هلو، گیلاس، آلبالو، آلو، گلابی و شلیل و نهال های غیر مثمر شامل اقاقیا، مگنولیا، بلوط و چنار بوده است.

عساری همچنین در راستای اجرای طرح کاشت ۲۰۰۰ درخت چنار در محورخیابان ولی عصر (عج) یاد آور شد که ۶۰۰ درخت چنار در قسمت جنوبی این خیابان در محدوده منطقه ۱۱ کاشته شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches