×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کاشت و توزیع ۱۸۰ هزار اصله نهال در غرب تهران

تهران اکونومی: معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۵ گفت:  همزمان با طرح بهار فاطمی و  اجرای کمپین آسمان آبی و زمین پاک طرح توزیع وکاشت ۱۸۰هزار اصله نهال درغرب تهران درحال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، رضا مددی، معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۵ با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ایجاد “آسمان آبی و زمین پاک” افزود: باتوجه به نقش و اهمیت فضای سبز در کاهش آلاینده‌های زیست محیطی برنامه‌های گسترده درقالب طرح درختکاری و تفکیک پسماند از مبدا در سطح منطقه درحال اجراست.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت درختکاری در سطح منطقه افزود: در همین راستا توزیع و کاشت ۱۸۰هزار اصله نهال در حال انجام است تا غرب تهران آماده استقبال از سال نو شود.

وی ازاجرای طرح اهدای نهال رایگان به شهروندان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ و اعلام آدرس منزل خود نهال مورد نیاز خودشان را دریافت کرده و مسئولان نواحی ۷ گانه هم با حضور در محل مورد نظر به کاشت این نهال‌ها می‌پردازند.

وی افزود: با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران ۸۰۰ هزار پیاز لاله در گونه و رنگ‌های بسیار متنوع و مختلف در بوستان‌ها و بدنه بزرگراه‌ها کاشته شده است.

مددی تصریح کرد: در همین راستا با شکوفا شدن پیازهای گل در فصل بهار باغ‌های لاله در سطح منطقه غرب زیبایی بخش و تلطیف بخش محیط شهری منطقه می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches