×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
کاشت درختان کهنسال چنار در نیاوران

۱۰ اصله درخت چنار با هدف تقویت بافت کهنسال، تنومند و زیبا در ضلع شرقی بوستان نیاوران کاشته شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه اظهار داشت: تعداد زیاد درختان چنار کهنسال در بوستان فرامنطقه ای نیاوران و اطراف آن، این محدوده را به یکی از زیباترین بوستان های کشور و خاورمیانه تبدیل کرده و فضای سبز آن از میراث های طبیعی و سرمایه ملی محسوب می‌شود، به همین دلیل صیانت از آن ها در اولویت اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا و با هدف حفظ یکپارچگی بافت کهنسال درختان چنار بوستان نیاوران،خیابان شهید باهنر و پاسداران شمالی با هماهنگی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، طرح ساماندهی درختان در این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به همین منظور ۱۰ اصله درخت چنار کهنسال با بن و قدمت بالا از نهالستان‌های اطراف کلانشهر مشهد به وسیله تریلی حمل و به شیوه روتبال(انتقال درخت با رﻳﺸﻪ ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﺧﺎک) و طبق استانداردهای اصولی در این محدوده کاشته شد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches