×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
کاشت بیش از ۹ هزار درخت طی یک ماه اخیر در منطقه ۶

اقتصادتهران: همزمان با افزایش آلودگی هوا در سطح شهر تهران معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه ۶ از تسریع پروژه درخت کاری در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، سیدرضا خاتمی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در توسعه فضای سبز در سطح منطقه گفت: همزمان با افزایش میزان آلاینده ها در شهر تهران تلاش کردیم با اجرای برنامه های تشویقی و ترغیبی توسعه فضای سبز در منطقه محوری شهر تهران را سرعت ببخشیم، در همین راستا طی ماه گذشته بیش از ۹۳۰۷ درخت و ۲۷ هزار و ۲۹۶ بوته درختچه در سطح نواحی شش گانه و پارک های منطقه از جمله پارک لاله و ساعی، کاشته شد.

وی یادآور شد: اداره فضای سبز منطقه با مشارکت سازمان پارکها، در نظر دارد نسبت به غرس نهال رایگان در باغچه های محوطه منازل شهروندان ساکن در محدوده منطقه ۶ از تاریخ ۱۵ آذر تا ۱۵ اسفند اقدام کند.

خاتمی افزود: شهروندان می توانند جهت ثبت نام از ۳۰ آبان تا ۱۵ بهمن، با سامانه ۱۳۷ یا با مرکز مشاوره و آموزش گل وگیاه با شماره تلفن ۸۸۰۵۷۹۴۱ تماس حاصل کنند.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۶ در ادامه خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته می توان به گلکاری بیش از ۵۱ هزار گلدان و چمنکاری بالغ بر هشت هزار مترمربع از فضای سبز منطقه اشاره کرد

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches