×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کارشناسان ۳۰ کشور در همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی تهران شرکت می کنند

اقتصادتهران: دوازدهمین همایش علمی بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (Icopmas) از دهم تا دوازدهم آبان ماه با حضور کارشناسان ۳۰ کشور دنیا در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزرات راه و شهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی این همایش سه روزه را در هتل المپیک تهران ترتیب داده است.

هدف از این همایش ارتقای کیفی و سطح علمی مهندسی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در کشور است. این همایش بستر مناسبی را برای ارایه توانمندی‌های تخصصی موجود در منطقه فراهم می‌کند.

در حاشیه این همایش، از طرح های ملی در زمینه انرژی های نو، محیط زیست، طرح کلان پایش بستر دریا و… رونمایی و دستاوردهای علمی ایران نیز به فضای جهانی عرضه می شود.

اطلاعات تکمیلی دوازدهمین دوره همایش در پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.icopmas.pmo.ir در دسترس است.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی یازدهم مهرماه با اشاره به برگزاری این همایش گفت: ایران در ۴۰ کنوانسیون دریایی عضو است، بنابراین در برگزاری این همایش، نهادهای بین المللی در عرصه دریا و بندر نیز حضور فعالی خواهند داشت.

«محمود سعید نژاد» افزود: پارسال ۱۲۱ میلیون تن کالا در بندرهای ایران تخلیه یا بارگیری شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches