×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
چکاپ سلامتی کارگران فصلی و ساختمانی منطقه ۱۱

تهران اکونومی: شهرداری منطقه ۱۱ با هدف حفظ سلامت جسمی و روانی کارگران ؛ طرح ارائه خدمات پزشکی و چکاپ سلامت کارگران را در هفته کار و کارگر به صورت رایگان به اجرا درآورده است.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ در این خصوص گفت: گرامیداشت مقام و جایگاه کارگر یکی از مهم ترین ماموریت های سازمان‌های مسئول محسوب می‌شود که به منظور تکریم و ارائه خدمات به این قشر زحمت کش و غربالگری بیماری و ارتقای سطح سلامت آن‌ها، طرح تست سلامت کارگران در سامانه کارگران فصلی منطقه انجام می‌شود.

کریملو در ادامه بیان داشت: برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در سامانه کارگران فصلی و ساختمانی و تکریم و تقدیر از کارگران فصلی و ساختمانی بخشی از برنامه‌هایی است که در هفته کار و کارگر اجرا می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ همچنین از برگزاری جشن ویژه کارگران فصلی خبر داد و اظهارداشت: برگزاری برنامه های شاد، پذیرایی، اهدای گل، مسابقه و … از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این جشن است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches