×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
چهار هزار میلیارد ریال به گندمکاران همدان پرداخت شد

اقتصادتهران: معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان گفت: ۶۰ درصد پول گندم کشاورزان و گندمکاران همدان معادل چهار هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

رضا قیاسی شامگاه چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با بیان اینکه تمامی گندم استان همدان ۶ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال تومان ارزش داشته است افزود: دو هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال از پول گندم کشاورزان هنوز باقی مانده و پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه امسال ۶۸۰ هزار تن گندم در استان همدان تولید شده که تاکنون ۵۳۰ هزار تن خریداری شده است افزود: کشاورزی از مهمترین ارکان توسعه اقتصادی در استان همدان است.

معاون استانداری همدان با بیان اینکه روستاها مهمترین بخش های توسعه اقتصادی استان هستند تصریح کرد: نرخ شهرنشینی در کشور ۷۱ درصد و روستانشینی ۲۹ درصد بوده ولی میزان روستانشینی در همدان ۴۹ درصد و میزان شهرنشینی ۵۱ درصد است.

وی افزود: باید حمایت و اشتغالزایی را به روستاها سوق داد چرا که بخش قابل توجهی از جمعیت استان همدان در روستاها قرار داشته و باید این جمعیت را در روستاها نگاه داشت و این امر با اشتغالزایی و حمایت از روستاییان ممکن است.

قیاسی ادامه داد: نرخ مشارکت در استان همدان یک درصد از میانگین کشوری بالاتر رفته و نرخ بیکاری ۸٫۵ درصدی همدان نیز دو درصد از میانگین کشوری پایین تر است.

وی با بیان اینکه ستاد تسهیل در استان همدان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی ۹۰ جلسه کارگروهی برگزار کرده است افزود: در این جلسات ۷۰۵ مصوبه تایید شده تاکنون ۲۱۳ مصوبه اجرایی شده است و ۲۶۴ مصوبه در حال پیگیری بوده، ۲۵ مصوبه امکان اجرا نداشته و ۱۱۰ طرح نیز با عدم پیگیری مراجعه کننده مواجه بوده است.

معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت همدان نیز گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولیدی به واحدهای تولیدی کشاورزی و صنعتی در همدان پرداخت شده است.

مرتضی احمدی افزود: هزار و ۷۰۴ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات در سایت بهین یاب ثبت نام کردند که از این تعداد ۹۲۵ واحد در کارگروه استانی مطرح شده و به ۲۱۹ واحد نیز تسهیلات پرداخت شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches