×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
چشم‌انداز مثبت ۵ ساله اقتصاد ایران

بیزینس مانیتور با پیش بینی رشد منفی ۲ درصد و تورم ۲۸ درصدی برای اقتصاد ایران در سال جاری میلادی، چشم انداز اقتصاد ایران برای ۵ سال آینده را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش تسنیم،‌ موسسه تحقیقاتی بیزینس مانیتور در جدیدترین گزارش خود پیش بینی کرد اقتصاد ایران در سال ۲۰۱۳ همچنان در رکود باقی بماند و رشد منفی ۲ درصدی را در این سال تجربه کند.

بر این اساس وضعیت اقتصاد ایران در سال جاری میلادی نسبت به سال قبل که رشد منفی ۳٫۴ درصدی را تجربه کرد بسیار بهتر خواهد بود. بر اساس پیش بینی بیزینس مانیتور نرخ تورم ایران نیز در سال ۲۰۱۳ نسبت به سال قبل از آن اندکی کمتر خواهد بود و از ۲۸٫۵ درصد در سال ۲۰۱۲ به ۲۸ درصد در سال جاری میلادی خواهد رسید.

این موسسه تحقیقاتی چشم انداز اقتصاد ایران در ۵ سال آینده را مثبت ارزیابی کرده و پیش بینی نموده است اقتصاد ایران طی سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ رشد متوسط سالانه ۲٫۵ درصدی را تجربه کند.

متوسط سالانه نرخ تورم ایران در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ نیز ۱۷ درصد پیش بینی شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches