×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
چابهار نسبت به مناطق آزاد از امتیازات ویژه‌ای برخوردار است

اقتصادتهران: حجت الاسلام ملک محمدی مشاور عالی نماینده مقام معظم رهبری در فراجا و دستیار ویژه تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، در دیداری صمیمانه با مهندس امیرمقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان با اشاره اهمیت ویژه بندر چابهار با تاکید بر اینکه چابهار از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، تصریح کرد: منطقه آزاد چابهار بدلیل ظرفیتی که دارد می تواند نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ایفا کند و منطقه آزاد چابهار در بین مناطق از امتیازات ویژه ای برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار مشاور عالی مقام معظم رهبری در فراجا همچنین اظهار کرد: امروز فضای خوبی به لحاظ اقتصادی در کشور ایجاد شده است و مناطق آزاد از سرمایه گذاران استقبال گسترده ای می نمایند و ما باید برای پیشبرد اهداف اقتصادی حمایت لازم را بنماییم.

ما در پی حمایت از مدیران کارآمد و پاک دست می باشیم

حجت الاسلام خان محمدی رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور هم در این دیدارضمن ابراز خرسندی از عملکرد مهندس مقدم به این نکته اشاره کرد: ما از مدیران پاک دست حمایت می کنیم و مقدم از مدیران موفقی است که در صدر منطقه آزاد چابهار به نحو شایسته ای، هدفمند و امید آفرین آن را هدایت می نماید.

وی ضمن با اهمیت دانستن این نکته که فعالیت های صورت گرفته و جهاد تبیین باید به طورگسترده به اطلاع همگان برسد بر اطلاع رسانی امیدبخش تاکید کرد.

وی گفت: توجه و روحیه مدیرعامل سازمان برای انجام کارهای مثبت، جهادی و حمایتی از سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی بسیار اثربخش است و تحولات صورت گرفته در منطقه آزاد چابهار مشهود می باشد.

بنی هاشمی رئیس خانه صنعتکاران ایران هم در این نشست با اعلام آمادگی در ایجاد شهرک های تخصصی تولیدی در منطقه آزاد چابهارگفت: خانه صنعتکاران با استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها آماده همکاری و همیاری با سازمان می باشد.

وی با بیان اینکه بیش از۱۷ هزار عضو خانه صنعتکاران می باشند آماده سرمایه گذاری در حوزه های مختلف و از جمله گردشگری هستیم.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches