×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیگیری مطالبات زنان کارگر آغاز شد

اقتصادتهران: کمیته زنان کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران به منظور پیگیری مطالبات و صیانت از حقوق زنان کارگر فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، سمیه گلپور در نشست تبیین برنامه‌های کمیته بانوان اظهار کرد: به دلیل مظلومیتی که در حوزه زنان کارگر وجود داشت و به جهت عدم اجرای صحیح قانون و اجرا نشدن برخی مواد قانونی کمیته بانوان کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با هدف رسیدگی به مطالبات صنفی کارگران و احقاق حقوق آنها تشکیل شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات زنان کارگر در خصوص استفاده از مرخصی زایمان است که با وجود آنکه مجلس رسما تصویب کرده زنان می‌توانند تا ۶ ماه از مرخصی زایمان استفاده کنند ولی می‌بینیم که بسیاری از زنان از سوی کارفرمایان اخراج می‌شوند و عده‌ای هم ناچار برای احقاق حق به دیوان عدالت اداری شکایت کنند.

گلپور تصریح کرد: ما زبان گویای زنان خواهیم بود تا با همراهی آنها مطالباتشان را پیگیری کنیم و معتقدیم که اگر بتوانیم به این هدف حداقلی برسیم  که رسما از کسانی که می‌خواهند حق قانونی خود را بگیرند دفاع کنیم یک دستاورد بزرگ برای زنان جامعه کارگر خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches