×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پیمانکاران بی توجه به استحکام ساختمان باید پاسخگو باشند

اقتصادتهران: معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه استحکام ساختمان باید دغدغه جدی هر ایرانی باشد، گفت: پیمانکارانی که به استحکام ساختمان توجه نمی کنند، کاری پر ضرر و زیان در حق کشور انجام می دهند که باید بازخواست شده و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری عصر دوشنبه به نقل از اسحاق جهانگیری در ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه در سرپل ذهاب اعلام کرد: زلزله غرب کشور و بطور مشخص استان کرمانشاه حادثه تلخی بود که قلب دولت و ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران را به درد آورد و همه مردم عزادار این حادثه شدند.

وی ادامه داد: در کنار تلخی ها و سختی های زلزله، یک نکته بسیار برجسته به نمایش گذاشته شد که آن ظرفیت عظیم ملت ایران بود که تاکنون در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم که مردم یکپارچه ایستادند و هرکس هرچه در توان داشت به میدان آورد.

معاون اول رییس جمهوری اضافه کرد: در زلزله استان کرمانشاه نیز یک بار دیگر ظرفیت عظیم ملت ایران به نمایش گذاشته شد و همه نشان دادند که شیعه و سنی، کرد، ترک، بلوچ و همه اقوام کشور با هم یکپارچه هستند.

جهانگیری با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به مناطق زلزله زده و حضور شخص رییس جمهوری در این مناطق خاطرنشان کرد: رییس جمهور پس از این حادثه در مناطق زلزله زده حضور یافت و در جلسه ستاد بحران دستورالعمل مشخصی را صادر کرد تا ظرفیت های دولت برای کمک به مردم بسیج شود.

معاون اول رییس جمهوری افزود: در جریان زلزله مردم و نیروهای مسلح نیز هر چه در توان داشتند به میدان آوردند و با وجود آنکه دولت و مسئولان کشور با تمام ظرفیت پای کار بودند، مردم نیز برای کمک حضور پیدا کردند تا ضعف ها و نواقص را جبران کنند.

وی با اشاره به سابقه تاریخی استان کرمانشاه، مردم این استان را مرزدارانی مستحکم و پابرجا برای کشور توصیف کرد و گفت: امیدوارم مردم کرمانشاه همواره سربلند باشند و به عنوان پهلوانانی بزرگ از این کشور دفاع کنند.

جهانگیری با قدردانی از حضور به موقع نیروهای مسلح و ارتش برای کمک رسانی به مردم زلزله زده تصریح کرد: نیروهای ارتش اقدام های برجسته ای برای نجات مردم انجام دادند و حضور به موقعی داشتند که قابل تقدیر است.

وی سپاه پاسداران را نیز پشتوانه ای قدرتمند برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: سپاه در همه حوادث و به ویژه در حادثه زلزله نقش موثر و خوبی ایفا کرد که باید از نیروهای سپاه تشکر کرد.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه با اشاره به نقش سازنده ستاد های مدیریت بحران کشور و استان کرمانشاه در مدیریت و ساماندهی مسائل ناشی از زلزله گفت: در مقایسه با مدیریت زلزله بم، اقدام های انجام شده در استان کرمانشاه حکایت از آن دارد که به جهت مدیریت حوادث طبیعی پیشرفت زیادی داشته ایم، البته نواقص و ضعف هایی نیز وجود دارد که باید با آسیب شناسی شده و از آن درس بگیریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches