×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیش بینی رگبار باران همراه با وزش باد شدید در استان تهران

اقتصادتهران: اداره کل هواشناسی استان تهران، وزش باد شدید (به خصوص در مناطق جنوبی و غربی استان) و همچنین رگبار و رعد و برق را طی ۴۸ ساعت آینده در سطح استان پیش بینی کرد.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان در ۲ روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

همچنین در بعدازظهر دوشنبه در پاره ای نقاط (به خصوص ارتفاعات) بارش پراکنده و در بعدازظهر سه شنبه در سطح استان تهران رگبار و رعد وبرق دور از انتظار نیست.

در این گزارش، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب (۹ و ۱۹)، (۱۰ و ۲۰) و (۱۱ و ۲۰) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با منفی ۳ درجه سانتیگراد و محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches