×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیش بینی رئیس سازمان بورس از رشد شاخص

اقتصادتهران: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در آینده شاهد رشدهای خوبی در بازار خواهیم بود زیرا اتفاق ها و هیجاناتی که همزمان با برخی تحولات سیاسی جهان رخ می دهد، فقط اثر کوتاه مدت دارد.

به گزارش سنا، شاپور محمدی افزود: مردم و سرمایه گذاران در بلندمدت با جست و جو و تمرکز روی ظرفیت ها به عوامل بنیادی توجه بیشتری دارند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاران در بورس ما بسیار هوشمند و با تحلیل عمل می کنند و این تحلیل ها به طور قطع عوامل بنیادی و فرصت های رشد بازار سرمایه را در نظر خواهد داشت.

محمدی گفت: فرصت های رشد اقتصاد ایران با اقتصادهای دیگر قابل مقایسه نیست؛ یعنی همین رشد پنج درصدی کنونی و البته فرصت های رشد بالاتر در بسیاری از کشورهای دیگر وجود ندارد.

وی درباره تاثیر انتخاب رییس جمهوری جدید در آمریکا بر برجام تصریح کرد: دنیا تابع یک عقلانیت کلی است؛ توافق مهمی با حضور نه فقط آمریکا بلکه کشورهای ۱+۵ یک و نظارت و هدایت سازمان ملل متحد انجام شده است و تصور می کنم این توافق صرفنظر از اینکه چه کسی بر سرکار باشد، محکم اجرا می شود و به خوبی پیش می رود.

به گزارش ایرنا، شاخص کل بورس پس از نوسان های شدید در زمان اعلام برنده شدن «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، اکنون در وضعیت تعادل و ثبات قرار گرفته است.

شاخص کل بورس امروز (سه شنبه) با ۷۴ واحد رشد به رقم ۷۹ هزار و ۳۹۳ واحد رسید.

امروز ۶۴۶ میلیون و ۱۴۳ هزار سهم و حق تقدم به ارزش بیش از یک هزار و ۸۰۲ میلیارد ریال در ۶۱ هزار و ۳۳۲ نوبت خرید و فروش شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches