×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیش بینی حضور بیش از ۵میلیون زائر در مراسم شهادت امام رضا(ع)

اقتصادتهران: فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات و تامین نظم و امنیت عملیات بزرگ ۲۸صفر در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سردار “حسین اشتری” در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی که در مجموعه فرهنگی رفاهی امام سجاد(ع) مشهد برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی(ع)، اظهارداشت: در آستانه روزهای پایانی صفر و شهادت حضرت امام رضا(ع)، رحلت جانگداز حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) قرار داریم و مشهد الرضا در این ایام پذیرای بیش از ۵ میلیون زائر سوگواری است که برای رسیدن به حرم مطهر رضوی لحظه شماری می کنند.

فرمانده ناجا به حضور میلیونی زائران در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی(ع) اشاره و بیان کرد: این کنگره عظیم و باشکوه مردمی افتخاری است برای بشریت، مسلمانان و شیعیان دنیا تا دشمنان و معاندان نظام را ناامید و مسلمانان را امیدوار کند.

وی خاطر نشان کرد:همکاران ما در نیروی انتظامی توفیق یافتند در مرزهای غربی کشور با حضور ۳۰ هزار نیرو مسئولیت خطیر نظم و امنیت این حماسه بزرگ را عهده دار شدند و در این ایام، شاهد خلق جلوه های زیبا و با شکوهی بودیم.

سردار اشتری تصریح کرد: پس از انجام عملیات بزرگ اربعین که همچنان ادامه دارد در روزهای پایان ماه صفر مهیای عملیات بزرگ تامین نظم و امنیت ۲۸صفر با بیش از ۵میلیون زائر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هستیم و امیدواریم برگ زرین دیگری بر افتخارات خادمان نظم و امنیت کشور عزیرمان بیفزاییم.

گفتنی است، سردار ” حسین اشتری” در این مراسم سردار “محمد کاظم تقوی” را به عنوان فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی معرفی کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches