×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصدی قطعه ۴ آزادراه جنوبی تهران

 

اقتصادتهران: معاون وزیر راه و شهرسازی، پیشرفت آزادراه جنوبی تهران را از برنامه مصوب جلوتر دانست و افزود: به طور متوسط روزانه ۳ هزار تن آسفالت ریزی در قطعه ۴ این آزادراه انجام می‌شود.

به گزارش شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیرالله خادمی آزادراه جنوبی تهران را زمینه ساز انتقال تردد وسایل نقلیه عبوری از کلان شهر تهران و کمربندی موجود به خارج از شهر تهران دانست و گفت: آزادراه جنوبی تهران علاوه بر ایجاد ارتباط بین کریدورهای منتهی به پایتخت موجب تکمیل، تسهیل و افزایش ایمنی ارتباط بین آزادراه‌های غرب و شرق تهران می‌شود و با حذف بخشی از بار ترافیک آزادراه قزوین- کرج، ترافیک را کاهش می‌دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فرآیند ساخت آزادراه جنوبی تهران جلوتر از برنامه در حال انجام است، تأکید کرد: پیشرفت فیزیکی قطعه چهار این آزادراه از قم تا گرمسار به طول ۳۸ کیلومتر امروز به ۶۳ درصد رسیده و پیشرفت فیزیکی کل پروژه بیش از ۳۰ درصد است.

وی افزود: در قطعه ۴ به طور میانگین روزانه ۳ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام می‌شود و به منظور رفاه حال مسافران، ساختمان‌های جانبی محدوده آزادراه مانند مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز همزمان با افتتاح آزادراه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور درخت‌کاری در هزار هکتار از مسیر این آزادراه را برای نخستین بار در کشور اقدامی مهم دانست و بیان کرد: در راستای معماری و منظر راه، دو طرف این آزادراه با گونه‌های طبیعی سازگار با اقلیم منطقه درخت‌کاری می‌شود و این اقدام علاوه بر زیباسازی مسیر و ارتقای بهداشت روانی رانندگان و مسافران، در بیابان زدایی و جلوگیری از ریزگردها و حفظ و نگهداری حریم آزادراه اثرات قابل توجهی دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches