×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به مناسبت روز کارگر

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به مناسبت روز کارگر پیامی صادر کرد.

به گزارش اقتصادتهران در این پیام آمده است:

یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است ارزنده تا از تلاش‌های بی دریغ پیش قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید که در مسیر استقلال کشور گام بر می‌دارند تقدیر نماییم.

بنام یکتا آفریننده جهان

بدون تردید تکریم این عزیزان تکلیفی است الهی و انسانی که بر عهده همه آحاد جامعه است. بر خود وظیفه می دانم از تمامی کارگران نجیب و پاک سیرت این سرزمین اسلامی به ویژه کارگران وکارکنان شریف و ساعی شاغل در شرکت چادرملو که طی سال گذشته با تمام توان و همت والای خود، تلاشی در خور تحسین در افزایش میزان تولید و رکوردشکنی های متوالی داشتند تقدیر و تشکر نمایم.

امید دارم در سال جدید نیز که از سوی مقام معظم رهبری سال ” جهش تولید با مشارکت مردم ” نام گرفته است، به حول و قوه الهی همچون سال گذشته که جهش واقعی را در تمامی واحدهای این شرکت عظیم محقق ساختید، با توانی مضاعف در راستای تولید، توسعه و ارزش آفرینی در بخش معدن و صنایع معدنی، حرکت مقدس خود را تداوم بخشید .

از درگاه خداوند متعال برای فرد فرد شما عزیزان آرزومند سلامتی، سربلندی، نشاط و شادکامی هستم و روز کارگر را ب ه تمامی کارگران زحمتکش ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

امیر علی طاهر زاده

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches