×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت هفته دفاع مقدس

دکتر جواد حاتمی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در پیامی هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تبریک گفت و یاد و خاطره امام راحل (ره) شهیدان گران‌قدر، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز ایران اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش اقتصادتهران، در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

دفاع مقدس همواره یادآور دلاوری، رشادت‌ و از خود‌گذشتگی رادمردان و شیر زنانی است که در حساس‌ترین برهه تاریخ معاصر ایران اسلامی به فرمان امام و مقتدای خویش و با تأسی از نهضت بزرگ عاشورا و کربلا جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و در دفاع از کیان آب‌وخاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و با اهدای خون خود به بالاترین مقصد کمال انسانی نایل گشتند و ملت بزرگ ایران عزت و افتخار امروز خود را در عرصه جهانی متاثر از خون پاک شهدا می‌داند.

تقارن خجسته آغاز هفته دفاع مقدس با میلاد باسعادت پیامبر خوبی‌ها و مهربانی‌ها، حضرت ختمی‌مرتبت، محمد مصطفی (ص) و میلاد مسعود ششمین کوکب درخشان آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، مجال ارزشمندی برای مرور خاطرات حماسه‌سازان دلیر میهن در جبهه‌های حق علیه باطل و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی است.

بی‌شک روایت هشت سال دفاع مقدس، روایت استقامت، عزت، وحدت و همدلی مردان و زنانی آزاده است که در راه ایمان و عقیده به‌درستی آرمان خود باور داشتند و در این مسیر صعب با اقتدا به ولی‌فقیه زمان، جانفشانی و پایمردی را سرلوحه خود قرارداده و پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورند.

اینجانب و مجموعه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی خود را وام‌دار و مدیون خون شهدای جنگ تحمیلی دانسته و به عنوان سربازان خط مقدم جهاد اقتصادی در راه تعالی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، با آرمان‌های امام راحل و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس تجدید عهد می‌نماییم.

دکتر جواد حاتمی؛ مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches