×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیام مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن به مناسبت روز صنعت‌ومعدن

اقتصادتهران: علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن به مناسبت دهم تیرماه روز صنعت و معدن پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

اقدامات در خورتحسین دولت تدبیر و امید در عرصه تصمیم گیری کلان اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی و همزمان با اجرایی شدن برجام، بخش صنعت و معدن کشورمان را وارد مرحله ویژه‌ای کرد، در واقع با پایان یافتن دوران تحریم – که روند توسعه صنعتی کشورمان و همگامی با بازارهای بین المللی را با کندی روبرو کرده بود – توسعه صنعتی کشور توانست به ویژه در بخش صنایع بزرگ و زیربنایی شتاب مناسب گرفته و هماهنگ و همگام با صنایع کوچک و متوسط راه خود را برای تولید، ایجاد اشتعال و خروج از رکود باز نماید.

در این میان بانک صنعت و معدن نیز به عنوان تنها بانک توسعه‌ای و تخصصی بخش صنعت و معدن کشور در سال‌های تحریم طرح‌های بزرگ فولادی، سیمانی، پتروشیمی و نیروگاهی را که از مبانی توسعه پایدار و بالنده محسوب می شوند، تامین مالی کرده و بعضی از آن‌ها را به بهره برداری رسانده است.

همگام با این حرکت، باشناختن ظرفیت‌های منطقه ای و تامین مالی طرح‌های کوچک و زودبازده که نقش مهمی در اشتغالزایی دارند و همچنین ایجاد معاونت بانکی صنایع کوچک و متوسط، توجه خود را به این بخش از صنایع نیز به اثبات رسانده است.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیز که رکن اصلی اقتصاد کشور بوده و رهبر معظم انقلاب همواره برآن تاکید دارد از اهداف اساسی است که بانک صنعت و معدن در تدوین برنامه‌های خود به آن نگاهی ویژه داشته و با تقویت هسته های اساسی توسعه، نظیر تامین مالی صنایع مادر و بالادستی و فن آوری‌های نوین و استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخلی برای دستیابی به اقتصاد درونزا و مستقل در مسیر آن گام برمی دارد.

انتخاب روز دهم تیرماه به نام روز صنعت و معدن نشان دهنده اهمیت بخش صنعت و معدن در اقتصاد کشور ماست و فرصتی است که در هر سال به بازبینی راه طی کرده و بررسی برنامه هایمان در جهت تحقق اهداف توسعه ای کشور بپردازیم.

اینجانب روزملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران، کارآفرینان کشور و هم چنین همکارانم در بانک صنعت و معدن که با تلاش شبانه روزی نقش مهم و اساسی در تامین مالی پروژه‌های صنعتی کشور دارند؛ تبریک عرض نموده و امیدوارم همانند گذشته با برنامه ریزی مناسب بتوانیم جایگاه شایسته خود را در توسعه صنعتی کشور بهبود بخشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches