true
اقتصادتهران: مدیرعامل بانک تجارت طی پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، بر نقش واحدهای روابط عمومی در تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری و پاسخگویی سازمانهای ایرانی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در پیام محمدابراهیم مقدم آمده است:
زمانه ای که ما در آن متولد شدیم و زندگی می کنیم را “عصر ارتباطات” نامیده اند، عصری که ظهور و بروز فن آوریهای نوین در این حوزه از دانش، فرآیندها و رویدادهایی را شکل داد و قوام بخشید که حیات بشر را بیش از هر عامل دیگر تحت تاثیر خود قرار داد.
در ایامی که ارتباطات و روابط عمومی در مویرگهای زندگی انسانها نفوذ کرده و بخشی جدانشدنی از پدیدههای مختلف اجتماعی شده است، نقش کارگزاران و کارشناسان حوزه ارتباطات در نشر آگاهی و تقویت فرهنگ پاسخگویی برجستهتر از همیشه به نظر میرسد.
در چنین فضایی روابط عمومیها با تنوع وظایف و کارکردهای خود، رسالت مهم و خطیری را بر عهده دارند. دستاندرکاران این نهاد وظیفه دارند ضمن مدیریت نظام ارتباطی سازمان خود، به سازماندهی ارتباطات درونسازمانی و برونسازمانی نیز بپردازند، بهویژه در فضای اقتصادی کشور، اعضای خانواده بزرگ روابط عمومی میتوانند با برقراری ارتباطی دو سویه، هدفمند و مستمر، در حوزه مسئولیتهای اجتماعی سازمان خود، تاثیری کلیدی برا افزایش مشتری مداری و مسئولیت پذیری در سازمانهای ایرانی داشته باشند.
۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمام اساتید و دانش پژوهان علوم ارتباطات در کشور، اصحاب رسانه و اهالی قلم و مدیران و کارشناسان و کارکنان خانواده بزرگ روابط عمومی تبریک عرض نموده و امید به کسب توفیقات بیشتر در عرصه آگاهی بخشی برای این عزیزان دارم.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=21293
false
true