×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تسلیت معاون اجتماعی وزیر بهداشت به مناسبت رحلت هاشمی رفسنجانی

اقتصادتهران: جمهوری اسلامی ایران در تاریخ پرفراز و نشیب خود، یار و غم‌خواری همیشگی و استوانه‌ای محکم هم‌چون حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشته است. همراهی که از سال‌های دور مبارزه در رژیم گذشته، همواره و همه‌جا در کنار و به فرمان امام راحل بود و پس از انقلاب در مصادر بزرگ و خطیر آن، از عضویت در شورای انقلاب تا ریاست مجلس شورای اسلامی، فرماندهی جنگ و ریاست جمهوری دوران سازندگی، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، نقشی ماندگار از خدمات و نیات خیر به یادگار گذاشت.

درگذشت آیت‌الله شیخ علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، این عالم و سیاست‌مدار فرهیخته و برجسته جهانی، ضایعه‌ای بزرگ برای ایران اسلامی است؛ چرا که یکی از فرزندان شایسته، عالمان روشن‌بین و رهبران توانمند خود را از دست داد. کسی که با مجاهدت‌های خویش در بزنگاه‌های دوران‌ساز، از هیچ خدمتی فروگذار نکرد و تا آخرین روز حیات‌اش، با تدبیر و روشن‌بینی، پشتیبان اعتدال و میانه‌روی، حضور و مشارکت مردم در اداره کشور، سرافرازی اسلام و ایران، رفاه اجتماعی و سلامت عامه ملت در جوانب و مسایل گوناگون آن بود.

این‌جانب این مصیبت بزرگ را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت شریف و صبور ایران و خانواده ارجمند ایشان به ویژه همسر بزرگوار و فرزندان برومندشان تسلیت می‌گویم و صبر و اجر برای بازماندگان و مغفرت در جوار رحمت حق برای روح ایشان مسالت دارم.

سید محمدهادی ایازی؛ معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches