×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک مدیرعامل بیمه توسعه به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

اقتصادتهران: دکتر سعید افشاری، مدیرعامل شرکت بیمه توسعه، در پیامی سالروز تاسیس شرکت بیمه توسعه را تبریک گفت.

به گزارش اقتصادتهران، دکتر سعید افشاری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه توسعه در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به تلاش سهامداران، کارکنان و کادر مدیریتی برای احیای مجدد شرکت ابراز امیدواری کرد: شرکت بیمه توسعه با پشت سر گذاشتن طوفان‌های متعددی که در سال‌های گذشته اتفاق افتاد، توانست با پرداخت کلیه خسارات به زیاندیدگان، گامی موثر در راستای احقاق حقوق بیمه گذاران بردارد و بر همین اساس مترصد به بازگشت به روزهای درخشان گذشته و امید برای شکوفایی مجدد است.

وی یادآور شد: اهتمام و تلاش هیات مدیره شرکت برای ساماندهی امور، تقویت و بهبود زیرساخت‌ها و نیز احیای نام شرکت و دستیابی به جایگاه واقعی است و بر این باورم که تحقق این مهم جز با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی تک تک کارکنان زحمتکش شرکت میسر نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه توسعه یادآور شد: سعادت، دوام و کامیابی همه شما را از خدای متعال خواستارم. به امید روزی که بیمه توسعه مجدد بتواند به یکی از ارکان قدرتمند و اثرگذار در صنعت بیمه کشور تبدیل شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches