×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت روز خبرنگار در پیامی به خبرنگاران رسانه ها تبریک گفت.

در پیام دکتر بهمن وکیلی آمده است : نقش رسانه ها برای تبیین سیاست های دولت در مبارزه با رکود تورمی و تبلور اقتصاد مقاومتی بیش از پیش جلوه گری می کند.

متن پیام به شرح زیر است:

خبرنگاران عزیز

سوگند خداوند به قلم ، تصدیق گر عظمت و بزرگی حرفه شریفی است که هفدهم مردادماه به بهانه شهادت یکی از راویان صادق این عرصه به این نام مزین گردیده است.

این روز یادآور تلاش بی وقفه انسانهای متعهدی است که با برافراشتن پرچم مقدس آگاهی بخشی شمع راه دیگران می گردند و با شعله پرفروغ خویش، سوختن را برای ساختن و‌ آبادانی برمی گزینند.

بی تردید حضور بی بدیل گزارشگران اقتصادی درامر خطیر اطلاع رسانی و همراهی آنان با مسوولان در دولت تدبیر و امید، نقطه قوت و حرکت برای به ثمر نشستن اهداف بلندی چون تبلور اقتصاد مقاومتی است.

اکنون که سیاستهای دولت در مبارزه با رکود تورمی تدوین و ابلاغ گردیده ونقش رسانه ها برای تبیین این سیاست ها بیش از پیش جلوه گری می کند، مسوولانه در همکاری با شما تلاشگران اقلیم خبر حاضر هستیم.

با تبریک روز خبرنگار جهاد ارزشمندتان را ارج نهاده و موفقیتتان را در تحقق رسالت خبررسانی آرزومندیم.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches