×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک شهردار منطقه ۶ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی 

اقتصادتهران: ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین نیاز بشر در جهان امروز است. در عصر ارتباطات بی شک روابط عمومی دانشی مهم به شمار می آید که درون و بیرون سازمان‌ها را به هم پیوند می‌دهد  و پلی برای ارتباط مردم و سازمان‌ها محسوب می شود. نقشی که روابط عمومی را نه فقط چشم و گوش سازمان‌ها که به قلب سازمان ارتقا می‌دهد.

به گزارش اقتصادتهران، در این پیام آمده است: روابط عمومی از سنخ رسانه است. ماهیتی نزدیک به رسانه دارد و باید با به خدمت گرفتن شیوه‌ها و روش‌های نوین ارتباطی بتواند حداکثر بهره برداری و زمینه سازی برای تعامل دو سویه سازمان و مخاطب را فراهم نماید.

هنر روابط عمومی تجمیع و هم افزایی فرصت‌های برون سازمانی و درون سازمانی جهت تسهیل خدمت رسانی است که لازمه آن شناسایی ضعف ها و قوت‌های درون سازمانی و محیطی ساختارهاست.

برقراری ارتباط متقابل بین شهروند و مسئول، تقویت تفاهم، افزایش آگاهی عمومی از عملکرد و اقدامات دستگاه متبوع و هم افزا کردن نیاز های جامعه و سیاست‌های اداری و سازمانی بخشی از مهمترین وظایف و نقش‌های روابط عمومی هاست.

اینجانب روز روابط عمومی را به همکاران عزیزم در شهرداری تبریک عرض می‌کنم و آرزومندم سلامتی، توفیق و آرامش قرین لحظات شما همکاران محترم باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches