×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک رییس هیات مدیره چادرملو برای راهیابی تیم فوتبال چادرملو به لیگ برتر

رییس هیات مدیره چادرملو برای راهیابی تیم فوتبال چادرملو به لیگ برتر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش اقتصادتهران، در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

افتخارآفرینی تیم فوتبال چادرملو اردکان در مسیر دشوار رقابت و صعود به لیگ برتر فوتبال ایران در امتداد موفقیت های مجموعه معدنی و صنعتی چادرملو، نویدبخش افقی نو و چشم اندازی جدید برای این مجموعه عظیم می باشد.

این موفقیت و صعود شایسته را به همه اهالی دیار استان یزد به ویژه مردم شریف شهرستان اردکان تبریک عرض می کنم.

بدون تردید این موفقیت، موجب تقویت امید و همدلی در بین آحاد جامعه و به خصوص جوانان خواهد شد و زمینه مناسبی برای ظهور و بروز استعدادهای ورزشی منطقه ایجاد خواهد کرد.

شیرین تر از صعود، شور و نشاطی است که بواسطه این توفیق در بین کارکنان مجموعه صنعتی چادرملو و نوجوانان و جوانان ورزش دوست این سامان پدید آمده است.

اینجانب ضمن تبریک این صعود غرورانگیز، به نوبه خود از تلاش تمامی بازیکنان، کادر فنی، مسئولان باشگاه، مدیران مجموعه صنعتی و معدنی چادرملو، مدیران استان و شهرستان بویژه دکتر محمدرضا دشتی اردکانی (نماینده سابق مردم اردکان) که نقشی موثر و بسزا در ایجاد و پویایی باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو اردکان داشتند و همه کسانی که باعث خلق این صعود و شادی مردم شدند صمیمانه تشکر می کنم.

امیدوارم با برنامه ریزی مدون، این موفقیت ها تداوم یابد و تیم فوتبال چادرملو اردکان نماینده شایسته ای برای استان یزد در لیگ برتر فوتبال ایران باشد.

محمود صلاحی، رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches