×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
پیام باستانی پاریزی برای بزرگداشت ناظرزاده‌کرمانی

دکتر محمد ابراهیم باستانی پاریزی برای بزرگداشت فرهاد ناظرزاده کرمانی متنی را نوشت.

این نویسنده پیشکسوت و استاد دانشگاه در یادداشتی که در اختیار ایسنا، قرار گرفته،آورده است: « همه دوستان هنر و اهالی فرهنگ خشنود شده‌اند که اولیای امور هنری و خصوصاً مربیان هنر پر تاثیر تئاتر موجباتی فراهم آورده‌اند که از یکی از پیشقدمان تعلیمات فضای هنری تئاتر تجلیل به عمل آوردند.

دکتر فرهاد ناظرزاده را من از سالها قبل و حتی از کودکی ایشان می‌شناختم و سپس که با کار ایشان در دانشکده هنرهای زیبا و سایر مراکز تعلیماتی هنری آشنا شدم، متوجه گردیدم که چه خدمت بزرگی در حق یکی از موثرترین وسائل تربیتی بدون سر و صدا انجام می‌دهد. اینک که قدم به روزگار بازنشستگی نهاده‌اند، دانشجویان و دوستان ایشان مراتب تجلیل از ایشان را به عمل می‌آورند.

دکتر فرهاد ناظرزاده یکی از کرمانیان اصیل است و من با خانواده ایشان از سالها پیش- شصت هفتاد سال پیش- آشنایی مداوم داشته‌ام. جد ایشان مرحوم محمد ناظر یکی از کرمانیان نجیب و صاحب کمال بود و مرحوم دکتر احمد ناظرزاده کرمانی، استاد دانشکده الهیات، یکی از نویسندگان و شاعران و سخنرانان و سیاسیون صاحب فکر بود، و من افتخار دارم که چندین مقاله من در روزنامه شهر آشوب که به همت مرحوم ناظرزاده منتشر می‌شد به چاپ رسیده است. از جمله مقاله هفت عروس و یک داماد که مورد اعتنا و تقدیر مرحوم محمد حجازی (ملقب به مطیع‌الدوله، فرزند نصرالله مستوفی) نویسنده نامدار قرار گرفت.

مرحوم ناظرزاده در وکالت از طرف مردم سیرجان و بردسیر نیز توفیقاتی داشت. دکتر فرهاد ناظرزاده از طرف مادر محترم خود، مرحومه خانم هرمزی سهم وافر برای انجام خدمات فرهنگی برده است و خانم هرمزی با همسر درگذشته‌ی من همکار سالیان دراز بود. چه در کرمان، و چه در مدرسه فرح تهران. بنابراین معلوم است که مراتب خشنودی من از تجلیل دکتر فرهاد ناظرزاده تا چه حد عمیق و واقعی است، و افسوس دارم که در سفر هستم و خود نمی‌توانم در این مراسم شرکت کنم. حاضران مجلس مراتب تشکر و تبریک را به ایشان از جانب من ابلاغ فرمائید.»

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches