×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پهلوگیری کشتی‌های گازسوز در بنادر ژاپن رایگان شد

اقتصادتهران: بنادر یوکوهاما، کاوازاکی و توکیو در ژاپن در راستای حمایت از کاهش آلودگی‌ها، تعرفه و هزینه ورود برای کشتی‌های با سوخت LNG و هیدروژن را حذف می‌کنند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، در راستای تلاش برای قرار دادن ژاپن به عنوان پیشرو در نسل بعدی شناورهای سازگار با محیط زیست و تحقق اهداف این کشور برای انتشار آلاینده‌های کمتر، بنادر توکیو برنامه‌ای برای تشویق کشتی‌هایی که از سوخت‌های جایگزین استفاده می‌کنند، در نظر گرفته است.

از آوریل ۲۰۲۱ و برای پنج سال آینده، هزینه ورودی بندر برای همه کشتی‌هایی که از گاز طبیعی مایع (LNG) به عنوان سوخت استفاده می‌کنند و همچنین کشتی‌های دارای موتور دوگانه سوز که با سوخت کم گوگرد کار می‌کنند، در بنادر توکیو رایگان خواهد بود.

برای تثبیت بیشتر موقعیت منطقه به عنوان یک هاب LNG، این طرح همچنین شامل معافیت هزینه برای کشتی‌های حامل سوخت LNG نیز خواهد بود.

مشوق‌های در نظر گرفته شده در بنادر یوکوهاما، کاوازاکی و توکیو ارائه می‌شود. از میان انواع شناورهایی که انتظار می‌رود از این برنامه منحصر به فرد استفاده کنند، شناورهای جدید حمل اتومبیل با سوخت LNG هستند.

در حال حاضر کشتی‌های بزرگ‌تر از ۷۰۰ تن ملزم به پرداخت هزینه ورود به بندر بوده در حالی که کشتی‌های کوچک‌تر از هزینه‌ها معاف هستند؛ این طرح می‌تواند کمک شایانی برای کشتی‌های بزرگ‌تر باشد.

همچنین با تمرکز بر روی نسل بعدی سوخت‌های دریایی، مقامات ژاپنی اعلام کردند که برنامه معافیت هزینه‌ها شامل سوخت هیدروژن که هنوز در حال توسعه است نیز می‌شود. این طرح شامل کشتی‌هایی است که از سلول‌های سوختی هیدروژن استفاده می‌کنند؛ معافیت هزینه برای کشتی‌های دارای سوخت هیدروژن نیز به مدت پنج سال ادامه خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches