×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پنجمین مرکز توانمندسازی کوثر منطقه ۴

اقتصادتهران: در بیستمین شنبه امید و افتخار شهرداری تهران پنجمین مرکز توانمندسازی کوثر با دستور شهردار محترم تهران در منطقه ۴ افتتاح شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این مراسم که با حضور شهردار منطقه ۴، خانواده شهید مدافع امنیت شهید پرویز کریم پور و  جمعی از مدیران شهری این منطقه برگزار شد، خانه کوثر محله گلشن با دستور دکتر زاکانی و دستان پر از مهر پدر شهید افتتاح شد.

در این مراسم کمالی زاده شهردار منطقه ۴ ضمن تبریک ولادت باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) درهفته جاری گفت: مرکز کوثر محله گلشن پنجمین مرکز توانمندسازی است که در آن بانوان سرپرست خانوار با همت، عزت و غیرت خود تحت آموزش‌های کافی مشغول به کار شده و با بیمه و حقوقی براساس سازمان تامین اجتماعی به خانواده، شهر و تولید ملی کمک می‌کنند.

او اضافه کرد: قرار بر این است که با یاری خداوند تعداد این مراکز توانمندسازی تا پایان سال افزایش یافته و در این منطقه، ۳ مرکز دیگر نیز راه اندازی شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches