×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
پنجشنبه پایان مهلت ارائه پرینت اظهارنامه‌های الکترونیکی ۹۱ و ارسال اطلاعات بهار ۹۲

بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور مهلت ارائه پرینت اظهارنامه الکترونیکی مؤدیان مالیاتی و همچنین مهلت ارائه و ارسال الکترونیکی اطلاعات معاملات فصل بهار ۹۲ که تا پایان مرداد ماه تمدید شده بود، روز پنجشنبه به پایان می‌رسد.

به گزارش فارس، صاحبان مشاغلی که مشمول پرداخت مالیات هستند، امسال هم طبق روال سال‌های گذشته تا پایان تیرماه فرصت داشتند تا اطلاعات خود را در سامانه الکترونیکی سازمان امور مالیاتی ثبت و اقدام به تکمیل فرم اظهارنامه به صورت الکترونیکی کنند.

اما پس از اتمام این مهلت قانونی، رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای اعلام کرد: آن دسته از مؤدیانی که اظهارنامه الکترونیکی خود را بدون امضای دیجیتال ارسال کرده‌اند، برای احراز صحت اظهارنامه ارسالی، ضروری است پرینت مهر و امضا شده اظهارنامه الکترونیکی را حداکثر تا پایان مردادماه ۱۳۹۲ به واحد مالیاتی مربوطه تسلیم کنند.

در این بخشنامه آمده است: در صورتی که اظهارنامه مالیاتی به صورت الکترونیکی و با استفاده از امضای دیجیتال ارسال شده باشد، نیازی به پرینت کاغذی و تسلیم آن به اداره امور مالیاتی نبوده و اظهارنامه الکترونیکی با رعایت مقررات مورد قبول خواهد بود.

در واقع بخشنامه مذکور شامل مؤدیانی است که از طریق سامانه الکترونیکی مالیات،‌ مالیات خود را پرداخت کرده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند و باید پرینت آن را به واحدهای مالیاتی در سراسر کشور تحویل دهند.

همچنین علی عسکری با صدور دستورالعملی، مهلت ارائه و ارسال الکترونیکی اطلاعات معاملات فصل بهار ۱۳۹۲ را تا پایان مردادماه سال جاری تمدید کرد.

* ارسال الکترونیکی اطلاعات معاملات فصل بهار

در این دستورالعمل آمده است: به اطلاع اشخاص حقیقی و حقوقی موضوع بند (الف ) و (ب) ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم می‌رساند، با توجه به همزمانی ارسال اطلاعات اظهارنامه‌های مالیاتی و ثبت نام مودیان مالیاتی با مهلت ارسال اطلاعات معاملات فصل بهار ۱۳۹۲ و به منظور اجرای طرح تکریم مودیان مالیاتی و نیز تسهیل در انجام وظایف قانونی، مهلت ارایه و ارسال صورت معاملات فصل بهار ۱۳۹۲ به صورت الکترونیکی از طریق برخط ( ONLINE ) و غیر برخط ( OFFLINE)، تا پایان مرداد ماه تمدید می‌شود.

بر این اساس مؤدیان مالیاتی مشمول این دستورالعمل‌ها باید تا پنجشنبه هفته جاری مقارن با ۳۱ مردادماه نسبت به انجام وظایف قانونی خود اقدام کنند.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches