×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پست کشاورزی در مازندران راه اندازی شد

اقتصادتهران: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت پست کشاورزی با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در مازندران راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل شرکت پست مازندران گفت که پست کشاورزی دراین خطه شمال کشور برای کمک به کشاورزان و خریداران محصولات کشاورزی راه اندازی شد.

اسماعیل بوداغی افزود: با اجرای این طرح محصولات کشاورزی از مصرف به تولید در سراسر کشوراز طریق پست در اختیار خریداران قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: در مرحله اول این طرح برای محصولات برنج، مرکبات و کیوی در مازندران راه اندازی شد و برای سایر محصولات نیز بسته به نیاز خریداران اجرایی می شود.

مدیرکل شرکت پست مازندران افزود: خریداران می توانند محصول مورد نیاز خود را از داخل استان خریداری و برای انتقال به محل مصرف در اختیار شرکت پست قرار دهند.

وی میانگین هزینه جابجایی این محصولات را در سراسر کشور برای هر کیلوگرم حدود ۳ هزار ریال اعلام کرده است.

وی افزود: شرکت پست مازندران امکانات لازم حمل و نقلی را برای انتقال محصولات مورد درخواست مشتریان درسراسر کشور را دارد.

مازندران ۷۲ نوع محصول کشاورزی با ظرفیت شش میلیون تن دارد که برنج، مرکبات و کیوی از محصولات راهبردی در این خطه شمال است به طوری که این استان ۴۰ درصد برنج و ۵۰ درصد مرکبات و۱۰۰ درصد کیوی مورد نیاز کشور را تامین می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches