×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پست مسوول انتقال اسناد در دولت الکترونیک است

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت پست با اشاره به فعالیت های پستی در نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: پست زیرساخت دولت الکترونیک است و انتقال اسناد در دولت الکترونیک بر عهده پست است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین مهری مدیرعامل شرکت پست ایران در حاشیه بازدید از الکامپ بیست و یک در غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با برگزاری نمایشگاه امسال عنوان کرد: این نمایشگاه نسبت به سال های گذشته از نظر کیفیت، بسیار پیشرفت کرده است و طبیعی است که هر فعالیتی که در دولت “تدبیر و امید” انجام می شود مکمل فعالیت های گذشته و حتی با کیفیت تر از دوره های پیش خواهد بود.

مهری همچنین در ارتباط با حضور شرکت پست در الکامپ توضیح داد: شرکت پست نیز در بخش دولتی توانسته در این الکامپ حضور پیدا کند که در این نمایشگاه با ارائه فعالیت های جدید خود همچون بحث الکترونیک و هوشمندسازی در پست با حضور گسترده ای شرکت کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: پست زیرساخت دولت الکترونیک است، در دولت الکترونیک اسناد زیادی باید از جایی به جای دیگر انتقال پیدا کنند که این وظیفه بر عهده شرکت پست خواهد بود و حتی در بحث تجارت الکترونیک نیز شاهد نقش اصلی پست هستیم که بسیار تعیین کننده است، این مواردی است که در آن ارزش پست در دنیای امروزه دیده می شود.

مدیرعامل شرکت پست در پایان اظهار داشت: شرکت پست به دلیل تسلطی که به بیشتر نقاط مشخص شده در کشور دارد می تواند یکی از تاثیرگذارترین شرکت هایی باشد که در آینده برای توسعه روستاها از آن استفاده می شود و این توسعه روستا و شهرهای کوچک است که در آینده توسعه کشور را رقم خواهد زد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches