×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
پست الکترونیک روشی نوین برای اطلاع رسانی یکپارچه است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست گفت: دانشگاه ‎‎ها و مدارس می ‎توانند برای اطلاع رسانی به صورت یکپارچه به دانشجویان، دانش آموزان و هنرجویان خود از طریق پست الکترونیک شرکت پست اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، مهندس کرباسیان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵۰ هزار مشترک عضو پست الکترونیک شرکت پست هستند و این تعداد روز به روز رو به افزایش است؛ همچنین مشترکان جدید به طور روزانه برای ثبت نام مراجعه می ‎کنند.

وی افزود: هزینه ‎اشتراک سالیانه برای پست الکترونیک یک هزار تومان است و مشترکان می ‎توانند از طریق سایت mail.post.ir مراحل اولیه ‎ثبت نام را انجام داده و پس از دریافت کد رهگیری پس از اتمام فرایند ثبت نام در سایت با حضور در یکی از دفاتر پستی جهت تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

مهندس کرباسیان عنوان کرد: متقاضیان این سرویس می ‎توانند هزینه اشتراک سالیانه را به دو صورت حضوری و یا غیرحضوری از طریق کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد: با افزایش تعداد مشترکان در آینده و امکان افزودن و استقرار سرویس ‎های جدید بر روی پست الکترونیک سعی برآن خواهیم داشت تا هزینه ‎اشتراک سالیانه را حذف و این خدمت را به صورت رایگان به هموطنان ارایه دهیم.

مدیرعامل درخصوص مشترکان کنونی و نحوه استفاده آن ‎ها از پست الکترونیک خاطرنشان کرد: تعدادی از مشترکان این سرویس را سازمان ‎ها و مجمع ‎های مختلف تشکیل می ‎دهند. این گروه از مشترکان به دنبال ایمیل ‎های گروهی برای کارمندان و کارکنانشان هستند تا بتوانند به راحتی اطلاع رسانی های لازم را از طریق این سرویس انجام دهند.

وی ادامه داد: گروه دیگری از متقاضیان به دنبال دریافت میلیونی ایمیل هستند تا از طریق پست الکترونیک بتوانند برای مشتریان خاص خود ایمیل ایجاد نموده و با آن ‎ها در ارتباط باشند.

مهندس کرباسیان گفت: دانشگاه ‎ها و مدارس می ‎توانند برای اطلاع رسانی به صورت یکپارچه به دانشجویان، دانش آموزان و هنرجویان خود از طریق پست الکترونیک شرکت پست اقدام نمایند.

وی در پایان بیان داشت: شرکت پست به منظور ایجاد و ارایه این سرویس هزینه ‎های گزافی را پرداخت کرده و به موازات پیشرفت فناوری این سیستم نیز می بایست به منظور پاسخگویی به نیازها و انتظارات هموطنان ارتقا یافته و روزآمد شود که به طور یقین این امر بسیار هزینه بر است؛ از این رو نیازمند آن هستیم تا بتوانیم با تامین هزینه ‎ها از طرق دیگر، هزینه ‎ی اشتراک را حذف و پست الکترونیک را به صورت رایگان در اختیار عموم قراردهیم.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches