×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پردیس سلامت در منطقه ۱۱ افتتاح شد

تهران اکونومیک به مناسبت هفته جهانی سلامت که از یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه در حال برگزاری است ؛ پردیس سلامت به منظور ارائه خدمات آموزشی سلامت محور و ارتقای آگاهی شهروندان در خیابان قلمستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ، محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبرآغاز به کار پردیس سلامت؛اظهار داشت:ارتقای سلامت شهروندان تنها با تمرکز بر درمان امکان پذیر نیست و انجام برنامه های آموزشی سلامت محور و ارتقای آگاهی شهروندان با مباحث سلامت برای پیش گیری از بروز بیماری و سلامت روانی جامعه بسیار مهم است.

کریملو خاطر نشان کرد: با آغاز به کار پردیس سلامت؛ شهروندان این منطقه به مجموعه‌ای متمرکز برای بهره مندی از برنامه های سلامت دسترسی می‌یابند.

او افزود: پردیس سلامت،ساختمانی ۳ طبقه در انتهای خیابان قلمستان است. باشگاه شادی در طبقه همکف، باشگاه چاقی در طبقه اول، مرکز فرآموز در طبقه دوم و سالن همایش ها،مرکز مشاوره و دبیرخانه مرکزی کانون های سلامت منطقه نیز در طبقه سوم قرار گرفته است که تمامی خدمات این مجموعه با تخفیف ویژه و هزینه مناسب به شهروندان ارائه می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches