×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت ۲۰۰ هزارتومان مطالبه بازنشستگان درآستانه روز خانواده

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت ۲۰۰ هزار تومان مطالبه بازنشستگان خدمات کشوری در آستانه روز خانواده و تکریم بازنشستگان(نهم آبان ماه) خبر داد.

ˈعلی ربیعیˈ در حاشیه بازدید از سرای سالمندان یهودی در گفت و گو با ایرنا، افزود: این مبلغ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه نهم ابان ماه ، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، به حساب بازنشستگان واریز می شود.

وی با اشاره به مرحله هفتم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: در این مرحله که اولین پرداخت در دولت یازدهم خواهد بود، صندوق بازنشستگی کشوری با تامین اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان ، به حساب هریک از بازنشستگان مشمول این قانون ۲۰۰ هزار تومان واریز می کند که این اقدام در راستای بهبود معیشت و افزایش رفاه آنان است.

بر اساس مصوبه هیات وزیران بابت پرداخت مطالبات بازنشستگان کشوری ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری از هشتم مهرماه سال ۱۳۸۶ تا مهر ۱۳۸۷ به مدت یکسال ۱٫۸۳۰ میلیارد تومان سهام شرکتهای دولتی به صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص یافت.

تاکنون از محل فروش این سهام در ۶ قسط در مجموع یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به هر نفر از ۸۳۰ هزار بازنشسته مشمول پرداخت شده است. در حال حاضر از محل این پرداختها مطالبات بیش از ۱۵۰ هزار نفر از بازنشستگان به طور کامل تسویه شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches