×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان کرمان

اقتصادتهران: سرپرست منطقه یک بانک شهر گفت: این بانک سال گذشته در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در استان کرمان پرداخت کرد.

محمدرضا صبوری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بانک شهر شعبه جیرفت در گفت و گو با ایرنا افزود: بانک شهر از طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت می کند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بانک شهر سیاست های خود را در راستای سیاست های اقتصادی مقام معظم رهبری هدایت و در این زمینه از طرح های تولیدی و اشتغالزایی حمایت می کند.

وی افزود: معظم له با توجه به نیازهای جامعه شعار سال را اعلام می کنند و انتخاب شعار سال نقشه راه پیشرفت کشور برای مسئولان است لذا بانک شهر در این مسیر با روحیه همکاری و همدلی تلاش می کند.

سرپرست منطقه یک بانک شهر گفت: این بانک سال گذشته ۵۰۰ میلیارد ریال برای طرح های عمرانی کرمان مصوب کرد که ۲۰۰ میلیارد ریال پرداخت شد و ۳۰۰ میلیارد امسال اختصاص می یابد.

وی بیان کرد: بانک شهر منطقه یک شامل استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، کرمان و سیستان بلوچستان است که در این استان ها ۱۸ شعبه، ۲۳ باجه و ۳۳ شهرنت به مردم ارائه خدمت می دهند.

وی افزود: ۲ شعبه و پنج شهر نت در استان کرمان و یک شهرنت در شهرستان جیرفت به نمایندگی جنوب کرمان به مردم خدمات بانکی ارائه می دهند.

صبوری با بیان اینکه هدف بانک شهر خدمت رسانی به مردم و توسعه شهری است گفت: سود باز کردن حساب توسط مردم هر منطقه در بانک شهر در زمینه توسعه و عمران همان منطقه به کار گرفته می شود.

وی تصریح کرد: منابع بانک شهر سال گذشته رشد ۸۸ درصدی داشته که نشان از استقبال و اعتماد عموم مردم به این بانک بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches