×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت تسهیلات بانکی به ۲۵ هزار کشاورز

اقتصادتهران: وزیر جهاد کشاورزی از پرداخت تسهیلات بانکی به ۲۵ هزار کشاورز خبر داد و گفت: بر اساس ابلاغیه اخیر، کشاورزانی که چک برگشتی و بدهی معوق دارند، می‌توانند از تسهیلات ۲۰ هزار میلیارد تومانی اصلاح نظام یارانه‌ای بانک کشاورزی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا، «سید جواد ساداتی نژاد» روز دوشنبه در همایش نقش تشکل‌های بخش کشاورزی و صنعت غذایی کشور در گام دوم انقلاب که به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در سالن خوشه  وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، درباره تخصیص  تسهیلات به دامداران و مرغداران اظهار کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تولیدکنندگان صنعت دام و طیور در نظر گرفته شده که امکان دریافت آن برای تمامی تولیدکنندگان وجود دارد و وزارتخانه پیگیر این موضوع است.

وی افزود: دریافت تسهیلات از بانک کار دشواری است اما بانک کشاورزی تا امروز تلاش کرد به روند تسهیلات‌دهی سرعت ببخشد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵ هزار نفر تسهیلات دریافت کرده‌اند، گفت: یکی از مهم‌ترین موانع برای دریافت تسهیلات، چک‌های برگشتی و بدهی‌های معوق کشاورزان بود که در آن مورد هم مصوبه‌ای دریافت کردیم که از روز شنبه گذشته برای اجرا ابلاغ شده است بنابراین از این پس بدهی معوق و چک‌های برگشتی مانع دریافت تسهیلات نخواهد شد.

نقش اصلی تشکل‌ها و اتحادیه‌ها در بخش کشاورزی

ساداتی نژاد اضافه کرد: زمانی که در کمیسیون کشاورزی بودم تا به امروز همچنان معتقدم که بخش کشاورزی مردمی‌ترین و خصوصی‌ترین بخش اقتصادی کشور است؛ بنابراین باید به تشکل‌ها و اتحادیه‌های مربوطه  نقش اصلی داده شود، زیرا آنها برخواسته از مردم هستند و می‌توانند مشکلات این حوزه را برطرف کنند.

وی ادامه داد: در مرحله سوم طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها هستیم که به بخش تولیدکنندگان مرتبط است و قبل از اجرای طرح با اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی جلساتی برگزار و دغدغه‌های آنها شنیده شد و اکنون ما با قدرت پیگیر دغدغه‌ها و رفع مشکلات آنها هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: تامین سرمایه در گردش و خرید مازاد محصولات از موضوعاتی بود که تشکل‌ها بیان کردند و ما پیگیریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches