×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

مدیر عامل بیمه دی گفت : بیمه دی با ارائه بیمه تکمیلی به بازنشستگان تامین اجتماعی توانسته است منشاء خدمت بزرگی به بازنشستگان شود.

مرتضی علی حسینی در گفتگو با دنیای صنعت افزود: صورت های مالی بیمه دی رسیدگی شده و برای طی کردن مراحل بازگشایی نماد در اختیار مقامات مسوول قرار گرفته است.

وی در خصوص تایید صلاحیت هیات مدیره بیمه دی توسط بیمه مرکزی گفت:آخرین نفر از اعضای هیات مدیره در ۲۴تیرماه تایید صلاحیت شد که با این تایید، اسامی اعضای هیات مدیره ومدیر عامل شرکت بیمه دی در روزنامه رسمی کشور درج خواهد شد.

علی حسینی عنوان کرد: با باز شدن نماد بیمه دی در بورس ومستقر شدن هیات مدیره ،بیمه دی به یک ثبات نسبی خواهد رسید.

وی با بیان این که در نظر داریم تا در اولین مجمع پیش رو نسبت به افزایش سرمایه شرکت اقدام کنیم افزود:با این کار رتبه بیمه دی در بین سایر شرکت های بیمه ای بهبود چشمگیری خواهد یافت.

افزایش سرمایه سهامداران و تزریق تسهیلات اخذ شده از نظام بانکی از موارد مورد اشاره علی حسینی برای افزایش سرمایه بیمه دی است.

به گفته مدیرعامل بیمه دی تا پایان دولت دهم تمامی بدهی های بیمه دی پرداخت می شود.

وی در خصوص برخی مسایل ایجاد شده برای بیمه دی از قبل بیمه های درمان بیان داشت: بیمه های درمان اصولا سوده نیستند مگر اینکه با درایت ومدیریت وخرید استراتژیک بتوانیم بعضی از این موارد را هزینه کنیم.

وی اضافه کرد: اگر بیمه درمان سودمند بد،بیمه های دولتی مانند بیمه تامین اجتماعی،بیمه سلامت،خدمات درمانی،نیروهای مسلح مبالغی در حدود ۱۵۰۰میلیارد دلار بدهی نداشتند.

علی حسینی دربار ارائه خدمات بیمه درمانی از جانب این شرکت خبرداد و گفت:باوجود زیان ده بودن بیمه های درمان بیمه دی با بضاعت کم بستری را فراهم کرد تا ارائه سرویس به افراد تحت پوشش راحت تر وآسان تر باشد.

مدیرعامل بیمه دی بیان کرد: تنها چیزی که در این مدت ما را آزار داد سرانه تعیین شده بود که سرانه منطقی نبود ومضاف بر اینکه شرایط اقتصادی کشور هم یک شرایط خاص وغیر قابل پیش بینی دارد باعث شد ما در تنگنا قرار بگیریم.

وی همچنین از پرداخت مطالبات خانواده معظم شهدا درخصوص بیمه عمروحوادث به مبلغ ۵۰میلیارد تومان خبر داد وگفت: به این عزیزان قول داده ایم تا پایان دولت دهم تمامی مطالبات آنها را پرداخت کنیم.

علی حسینی همچنین افزود: مطالبات خانواده معظم شهدا در استان کرمان که به دلیل سیل خسارتهایی به آنان وارد شده بود به طور کامل پرداخت شد و نیزدر این هفته با هزینه های دریافت شده از سوی بنیاد شهید در استان بوشهر و تبریز نیز به تمامی پرونده های این عزیزان بابت مطالباتشان رسیدگی خواهد شد ومبالغ بدهیهای آنها به حسابهایشان واریز می شود.

مدیرعامل بیمه دی در پایان از پرداخت بدهیها به مبلغ ۵۰میلیارد تومان به بیمارستانها در این هفته خبر داد وگفت به زودی خبرهای خوبی راجع به عملکرد های بیمه دی خواهید شنید که باعث شگفتی همگان خواهد بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches