×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پدافند هوایی کشور توسعه می یابد

اقتصادتهران: معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش گفت: توسعه کمی و کیفی موقعیت های پدافندهای هوایی در نقاط مختلف از جمله شرق کشور مورد توجه خاص قرار دارد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالفضل سپهری راد عصر شنبه در سفر به گناباد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: در برنامه پنج ساله ششم کشور به توسعه موقعیت های پدافند هوایی توجه خاصی شده و اعتبارات مطلوبی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: پدافند هوایی با پوشش گستره وسیعی از کشور برای مقابله با هر گونه تهدیدات دشمنان در آمادگی کامل قرار دارد.

وی گفت: با توجه به نزدیک بودن گناباد به نوار مرزی و برای افزایش آمادگی مقابله با تهدیدات و تقویت پدافند هوایی شرق کشور، موقعیت پدافند هوایی گناباد در چند سال گذشته راه اندازی شده و توسعه آن مطابق با مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح در دستور کار قرار دارد.

امیر سپهری راد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: امروز پدافند هوایی اولویت نخست و خط مقدم نبرد و دفاع از هوا و فضای کشور در برابر هرگونه تهدید است و متناسب با نوع تهدیدات آمادگی پدافند هوایی نیز ارتقا می یابد.

فرماندار گناباد هم با بیان اینکه راه اندازی پدافند هوایی گناباد در بیش از ۲ سال گذشته موجب افزایش آرامش مردم این منطقه شده است، از آمادگی مسئولان ذیربط برای توسعه این پدافند هوایی از نظر اعتباری و زیرساختی خبر داد.

امیر ابوالفضل سپهری راد معاون اجرایی، امیر محسن حیدری و امیر محمدرضا ملا ابراهیمی معاونان آماد و پشتیبانی و مهندسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور عصر شنبه بعد از ورود به گناباد و دیدار با خانواده شهیدان نمازی از شهدای ارتش، از موقعیت پدافند هوایی گناباد بازدید کردند.

افتتاح میدان پدافند هوایی و حضور بر سر مزار علامه بهلول گنابادی از دیگر برنامه های سفر معاونان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور به گناباد بود.

موقعیت پدافند هوایی شهید علایی گناباد ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ به عنوان یکی از یگانهای زیر مجموعه پدافند هوایی شرق کشور در بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی محسوب می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches