×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پاکسازی رودخانه دربند

اقتصادتهران: پاکسازی رود دره دربند همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با شعار “همدلی با طبیعت برای زمین پاک” اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس آسیه اقدسی مدیر واحد محیط زیست و انرژی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این طرح در راستای دستیابی به اهداف کمپین آسمان آبی،زمین پاک با توجه به ضرورت حفظ پاکیزگی زمین و تغییر رفتار شهروندان به سمت الگوهای فرهنگی صحیح در جهت کاهش آلودگی محیط زیست پنج شنبه ۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱ از میدان سربند  آغاز می‌شود.

وی افزود: در این برنامه ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، ناحیه کوهستان، شهروندان، شورایاری‌ها، همیاران محیط زیست و سازمان‌های مردم نهاد حضور خواهند داشت.

اقدسی تصریح کرد: به منظور ایجاد آگاهی و اطلاع رسانی به شهروندان و جلوگیری از تخریب محیط زیست به طور عام و آلودگی زمین به طور خاص غرفه محیط زیست و دوستدار کوهستان در میدان سربند برپا و اقدام به توزیع کیسه های تجدید پذیر و بروشورهای آموزشی به شرکت کنندگان می‌نماید و در پایان مراسم به شهروندانی که فعالیت بیشتری در اجرای طرح داشتند جوایزی اهدا می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches