×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پاسخگویی و رسیدگی به پرونده ۲۷۹ قشموند

اقتصادتهران: رویداد سه شنبه‌های ملاقات مردمی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم به منظور تسریع و افزایش شفافیت فرآیند پاسخگویی به مراجعان و تسهیل دسترسی عموم مردم به معاون و مدیران سازمان برگزار می شود و تاکنون پرونده ۲۷۹ قشموند مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فنی و زیربنایی سازمان در تشریح این خبر گفت: طی آسیب شناسی های انجام شده رسیدگی به بسیاری از پرونده ها و مطالبات قشموندان ماه‌ها به طول می‌انجامد و با استفاده از جلسات ملاقات‌های چهره به چهره برای کاهش زمان این فرآیند تلاش می کنیم.

سیدمحمد قدسی ادامه داد: ملاقات‌های مردمی با حضور مدیران فعال در معاونت  برگزار می شود و از پاییز سال گذشته تاکنون ۲۷۹ پرونده در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: خروجی این ملاقات‌ها علاوه بر کاهش مدت زمان رسیدگی به مطالبات مردمی، موجب احصاء مشکلات موجود چهارچوب‌های اداری شده و اصلاح فرآیندها را مدنظر قرار داده ایم.

به گفته معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، در پاسخگویی به مراجعان سعی می کنیم حقی از شهروندان و سازمان منطقه آزاد ضایع نشود و تمامی درخواست‌ها عادلانه مورد رسیدگی قرار گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches