×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
پارک بیمه رازی؛ طرحی نو برای پیوند عموم مردم با صنعت بیمه

اقتصادتهران: در طرح پارک بیمه که توسط شرکت بیمه رازی مورد توجه جدی قرار گرفته شده است، هدیه این شرکت برای نسل‌های آینده به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با صنعت بیمه محسوب می‌شود.

به گزاش اقتصادتهران، در این طرح که برای نخستین بار در کشور اجرایی می‌شود، علاوه بر آن که نشان‌دهنده بیمه رازی پیشگام برای معرفی خدمات و محصولات بیمه‌ای است، در راستای هفته بیمه و در آستانه روز بیمه صورت گرفت.

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به منظور غرس یک میلیارد درخت طی ۴ سال در سراسر کشور، بیمه رازی در این خصوص با برداشتن گام‌های اجرایی، مصمم به پیاده سازی و تحقق این فرمایش مهم بوده و در همین راستا و در آستانه روز بیمه، کاشت ۲ هزار درخت در ارتفاعات آبیدر شهرستان سنندج در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

این مهم که با همراهی بیمه مرکزی همراه است، برگ زرین دیگری در فعالیت‌های بیمه رازی خواهد بود.

گفتنی است این اقدام با توجه به تفاهم‌نامه بیمه رازی با سازمان محیط زیست کردستان و با هدف توسعه فرهنگ بیمه صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است بیمه رازی با انجام به تعهدات مسئولیت اجتماعی خود و در راستای تحقق بخشی از طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، حدود ۲ هزار اصله درخت در منطقه حفاظت شده پارک ملی آبیدر سنندج خواهد کاشت.

به گفته علی جباری، مدیرعامل شرکت بیمه رازی، این اقدام بیمه رازی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بوده و از آنجا که کاشت درخت امری مقدس محسوب می‌شود، بیمه رازی علاوه بر این که همکاری با سازمان‌های مرتبط با محیط زیست را در دستور کار قرار داده، مصمم به مشارکت در این گونه طرح‌های خداپسندانه است.

گفتنی است، سازمان منابع طبیعی و ابخیزداری کردستان با برگزاری دوره‌های آموزشی، نمایندگان و کارگزاری شرکت بیمه رازی را به عنوان همیار طبیعت آموزش می‌دهد.

پارک ملی آبیدر در زمینی به مساحت ۵ هکتار در استان کردستان، شهرستان سنندج واقع گردیده است.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches