true

شادچهره تصریح کرد: پارسنوآ از نظر راحتی سرنشینها و ارتفاع سقف، نوع طراحی ارگونومیک و طبی تریم داخلی و صندلیها و همچنین داشبورد و فرمان، در وضعیت بسیار بهتری هم نسبت به تندر90 و هم رقبای فعلی خود در بازار است؛ همچنین ارتفاع حدود 16 سانتیمتری این خودرو از سطح زمین و اضافه شدن سیستم کنترل پایداری موجب قدرت مانور بالای این محصول در مسیرهای دشوار و ناهموار میشود.
او تصریح کرد: ساختار کلی محصول رنو در خودرو پارسنوآ حفظ شده و سیستم تعلیق و اکسل جلو و عقب محصول جدید نیز همان قابلیتها و امکانات تندر90 را دارد، اما باتوجه به تغییرات عملکردی در بیشتر سیستمها، عملکرد خودرو در آزمونهای فنی بسیار بهتر از محصول تندر90 بوده است.
قائممقام معاونت مهندسی پارسخودرو به برنامه تولید انبوه پارسنوآ در این شرکت اشاره کرد و گفت: تولید پارسنوآ عیناً براساس ظرفیتهای موجود رنو در پارسخودرو بهصورت تولید 30 دستگاه در هر ساعت خواهد بود و در فرایند مونتاژ محصول جدید، همه الزامهای کیفی و استانداردهای رنو مدنظر قرار خواهد گرفت.
وی با تأکید بر اینکه تلاش تیم مدیریتی پارسخودرو، استفاده حداکثری از همه ظرفیتهای موجود در این شرکت برای رونق تولید، توسعه سبد محصولات و رشد و شکوفایی کسب و کار سازمان و جلب رضایت ذینفعان مجموعه است، گفت: تولید انبوه محصول پارسنوآ در سال جاری، علاوه بر ایجاد فضا و فرصت استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود در پارسخودرو، زمینه استارت مجدد فعالیت شبکه گستردهای از زنجیره تأمین و صنایع قطعهسازی را نیز فراهم خواهد کرد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=303695
false
true