×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ویژه برنامه‌های منطقه ۴ در هفته هوای پاک

تهران اکونومی: معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۴ به تشریح برنامه های هفته هوای پاک در منطقه ۴ تهران پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، حمید ناصحی با اشاره به اینکه هفته هوای پاک از۲۹دیماه تا۵بهمن ماه برگزار می شود، اظهار داشت: معاونت امورشهری منطقه از ۲۷ دی ماه برنامه ریزی های گسترده ای را دردستور کار قرار داده است وکمی جلوتر به استقبال این هفته رفته است.

وی از برپایی جشنواره کودک و هوای پاک خبر داد و گفت: این جشنواره باحضور۲۰۰دانش آموز مقطع ابتدایی، روز۲۷دی ماه در سرای محله شمیران نو برگزار شد که شامل برنامه هایی چون پیاده روی و تشکیل زنجیره انسانی و کاشت نهال به صورت نمادین و اهدای جایزه و بسته های آموزشی بود.

ناصحی «حمل و نقل عمومی- هوای پاک» را عنوان اولین روز هفته اعلام کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و اهدای گل و بسته های محیط زیستی در محل پایانه اتوبوسرانی شرق تهران( خیابان هنگام) از برنامه های درنظر گرفته شده برای این روز است.

همچنین ۲۹دی ماه به عنوان «روز بدون خودرو» نامگذاری شده است که اطلاع رسانی های لازم در این خصوص از طریق سامانه پیامکی به شهروندان و کارکنان ارائه خواهد شد.

وی «معاینه فنی-خودروی پاک- آسمان آبی» را شعار روز دوم اعلام کرد وگفت: ایجادغرفه سیار اطلاع رسانی آموزشی و زیست محیطی در ایستگاه معاینه فنی سراج و اهدای گل و بسته های آموزشی از اقدامات این روز است.

ناصحی به برگزاری «جشنواره هوای پاک» ویژه سالمندان منطقه همراه با انجام تست فشارخون و قندخون و ریه و اهدای گل و بسته های آموزشی با هماهنگی اداره سلامت منطقه دربوستان گلبرگ اشاره کرد و ادامه داد: تقدیر از محیط بانان و فعالان محیط زیستی با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست و با حضور شهروندان منطقه از برنامه های دیگر روز سوم هفته است که دراین برنامه از ۴۰ شهروند برگزیده تقدیر می شود و همچنین کارگاه آموزشی باموضوع سلامت محیط زیست و هوای پاک با حضور دکتر شاه علی و با شرکت نزدیک به ۲۰۰شهروند در سرای محله شمیران نو برگزار خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches