×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ویژه برنامه‌های دهه کرامت در شمال شرق تهران

اقتصادتهران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه کرامت از میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) ویژه برنامه‌های مختلفی درمحلات منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ابوذر حسینی در ادامه افزود: فضا سازی تبلیغی سطح ناحیه با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی از جمله پرتابل ها، بیلبوردها، عرشه های پل با محوریت جملات و حکمت‌های رضوی یکی از اقدامات این معاونت است که تحت عنوان زیر سایه خورشید انجام می گیرد.

وی گفت: طراحی و ارسال پیامک با محوریت حکمت های رضوی و جملات کوتاه به شهروندان و نخبگان سطح ناحیه و محلات تحت عنوان نسیم کرامت از دیگر برنامه‌هاست که در این ایام اجرا خواهد شد.

حسینی از برگزاری جشن‌های ویژه دهه کرامت با تعامل و مشارکت مساجد، شورایاری‌ها، بسیج و گروههای مردمی در یکی از بوستانهای منتخب و مساجد سطح ناحیه با عنوان مهر هشتم خبر داد و به برپایی جشن تکلیف با نام خواهر خورشید، ویژه دخترانی که به سن تکلیف شرعی می رسند، اشاره کرد.

وی برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی با محوریت امام هشتم (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) در سطح نواحی، سرای محلات و نیز مساجد منتخب نواحی با عنوان قطعه ای از بهشت را، از دیگر برنامه های منطقه برشمرد و افزود سعی بر آن شده تا با تورهایی که در این ایام برگزار می شود شهروندان را به زیارت امام زاده صالح (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اعزام نماییم.

معاون اجتماعی و فرهنگی در پایان به برپایی نمایشگاه عکس از حرم مطهر امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) در سطح نواحی و مساجد منتخب اشاره کرد و گفت: به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از فیوضات این ایام پر برکت، مراسم پخش صلوات خاصه امام هشتم (ع) در ساختمان نواحی و سرای محلات در ساعت ۸ صبح و مساجد راس ساعت ۲۰ در ایام دهه کرامت، اجرا خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches