true
اقتصادتهران: بانكداري در شرايط كنوني كشور به نوعي رقابت فشرده تبديل شده است. يكپارچگي قوانين و مصوبات به گونهاي است كه بانكها تنها بر روي رضايت مشتري به عنوان اصلي ترين محور ميتوانند مانور داده و تامين خواستههاي آنان از طريق طراحي سرويسهاي خاص در كوتاهترين زمان ممكن، آنها را از ساير رقبا پيش مياندازد.
به گزارش اقتصادتهران، در اين راستا بانكي موفق تر است كه از نيروهاي زبده و كارشناسان خبره بهره مند باشد چرا كه سواد بانكي در كنار هوش كاركنان ميتواند علاوه بر آن كه رضايتمندي مشتريان را به همراه داشته باشد، موجب تسريع در روند كار شود.
بانك ايران زمين در اين مساله به نوعي پيشتازي خود را تاكنون حفظ كرده است. بهره گيري از متخصصان بانكي و متصدياني كه رفتار، کردار و توانمندی آنان، ميتواند عاملي براي سبقت گرفتن از ساير كاركنان در ساير بانكها باشد، انگيزه لازم را در خدمت رساني بهتر براي رسيدگي به امور مشتريان داخل شعبه در آنان ايجاد كرده است ضمن آن كه معمولاً اينگونه پرسنل بانكي با شناسایی مهارتهای خویش شایستگی خود را برای ارتقاء به پستهای بالاتر نشان ميدهند كه براي خود آنها نيز موفقيت بزرگي محسوب ميشود.
در اين خصوص آشنايي كاركنان كار بلد به امور بانكداري ديجيتال وجه تمايز آنان در ارائه خدمات به مشتريان به شمار ميرود. اگرچه دير زماني است كه از ارائه خدمات بانكداري ديجيتال به كشور ميگذرد اما همچنان هستند كاركنان و بانكهايي كه در اين خصوص با وجود گذراندن دورههاي آموزشي متعدد، بسيار كند عمل كرده و در مواجه با برخي عملياتهاي بانكي از خود ضعف نشان ميدهند.
اين در حالي است كه كاركنان بانك ايران زمين، به پشتوانه دورههاي مختلف بانكداري نوين و ديجيتالي كه در سرلوحه امور و فعاليتهاي اين بانك قرار دارد به اصطلاح يك سر و گردن از ساير كاركنان بسياري از بانكهاي ديگر بالاتر هستند و نيرو و پتانسيل جواني در كاركنان تازه به خدمت فراخوانده شده و قديمي اين بانك در كنار آشنايي به فنون نوين بانكداري، عاملي براي رشد و رسيدگي به امور مشتريان است كه اين امر به مزيت قابل قبولي در صنعت بانكداري كشور تبديل شده است.
از سوي ديگر، رفتار حرفهای پرسنل بانك ايران زمين به عنوان یکی از ارکان مهم حفظ اعتبار و حسن شهرت اين بانك محسوب ميشود و مديران ارشد اين بانك همواره بر حفظ و رعايت اين اصل اصرار ورزيده و نظارت مكفي به عمل ميآورند از همين رو ميتوان گفت كه بانکدار، سرمایهای با ارزش برای بانک ايران زمين محسوب ميشود که به مشتری و زمان او اهمیت داده و در راستاي ارائه اطلاعات صحیح و خدمات مورد نیاز وي تمام تلاش خود را به کار میگیرد.
به عبارت ديگر، يكي از اموري كه فعاليت بانك ايران زمين در نظام بانكي كشور را از ساير رقبا متمايز كرده است، پیاده سازی بانکداری دیجیتال و همچنین برنامه ریزیهای صورت گرفته در اين بانك است كه بر اساس آن مشتریان میتوانند کلیه امور بانکی را هر لحظه که بخواهند با یک اشاره در تلفن همراه خود انجام دهند.
علاوه بر آن ایجاد ارزش برای مشتری از اولویتهای اصلی این بانك است و به افراد این امکان را میدهد تا با توجه به نوع نیاز و درخواست خود، محصول و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند چرا كه ایجاد فضایی امن در بستر دیجیتال میتواند برگ برندهای برای یک کسب و کار دیجیتال باشد تا تعاملات مالی خود را در بستر آن انجام دهد.
رشد 12 برابري میزان تراکنشهای بانک ایران زمین طی 5 سال گذشته، نشان از تثبيت جايگاه اين بانك نزد مشتريان و نيز اقبال و رضايت عمومي از خدمات ارائه شده توسط آن است.
ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، قابل رويت بودن تمامی صورتهای مالی به صورت سالانه و کاملا شفاف در سامانه كدال، افزایش سرمایه بانك به ۲۰,۰۰۰ میلیارد ریال در آيندهاي نزديك، ایجاد زیرساختهای بانکداری دیجیتال، ارائه سرویس و خدمات امن، سریع و آسان در كنار فراهم آوردن تجربيات جديد براي مشتريان در بستر بانكداري ديجيتال، همگي از عواملي است كه اين بانك براي ارتقاي جايگاه خود در صنعت بانكداي كشور انجام داده تا علاوه بر رضايتمندي حداكثري مشتريان، بتواند آيندهاي درخشان براي سهامدارانش رقم بزند و به عنوان بانكي پيشرو خود را مطرح كند.
به طور شك با توجه به اهميت دادن مديران بانك ايران زمين براي طراحي سرويسهاي خاص و منحصربفرد براي مشتريان در اين بانك، در آيندهاي نه چندان دور، از اين بانك بيشتر خواهيم شنيد.
به طور خلاصه ميتوان يادآور شد كه بكارگيري نيروي انساني نخبه در بانك ايران زمين در كنار سرمایه گذاریهای وسیعی که براي زیرساختهای آن انجام شده است، در آیندهاي نزدیک بانک ایران زمین را به بانکی بی رقیب تبدیل خواهد كرد كه منفعت آن به مشتريان وفادار اين بانك معطوف خواهد شد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=256671
false
true