×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
وضعیت رو به رشد بانک ایران زمین، اطمینان بخش سهامداران و سپرده‌گذاران

اقتصادتهران: بانکداری در شرایط کنونی کشور به نوعی رقابت فشرده تبدیل شده است. یکپارچگی قوانین و مصوبات به گونه‌ای است که بانک‌ها تنها بر روی رضایت مشتری به عنوان اصلی ترین محور می‌توانند مانور داده و تامین خواسته‌های آنان از طریق طراحی سرویس‌های خاص در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آن‌ها را از سایر رقبا پیش می‌اندازد.

به گزارش اقتصادتهران، در این راستا بانکی موفق تر است که از نیروهای زبده و کارشناسان خبره بهره مند باشد چرا که سواد بانکی در کنار هوش کارکنان می‌تواند علاوه بر آن که رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته باشد، موجب تسریع در روند کار شود.

بانک ایران زمین در این مساله به نوعی پیشتازی خود را تاکنون حفظ کرده است. بهره گیری از متخصصان بانکی و متصدیانی که رفتار، کردار و توانمندی آنان، می‌تواند عاملی برای سبقت گرفتن از سایر کارکنان در سایر بانک‌ها باشد، انگیزه لازم را در خدمت رسانی بهتر برای رسیدگی به امور مشتریان داخل شعبه در آنان ایجاد کرده است ضمن آن که معمولاً اینگونه پرسنل بانکی با شناسایی مهارت‌های خویش شایستگی خود را برای ارتقاء به پست‌های بالاتر نشان می‌دهند که برای خود آن‌ها نیز موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.

در این خصوص آشنایی کارکنان کار بلد به امور بانکداری دیجیتال وجه تمایز آنان در ارائه خدمات به مشتریان به شمار می‌رود. اگرچه دیر زمانی است که از ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به کشور می‌گذرد اما همچنان هستند کارکنان و بانک‌هایی که در این خصوص با وجود گذراندن دوره‌های آموزشی متعدد، بسیار کند عمل کرده و در مواجه با برخی عملیات‌های بانکی از خود ضعف نشان می‌دهند.

این در حالی است که کارکنان بانک ایران زمین، به پشتوانه دوره‌های مختلف بانکداری نوین و دیجیتالی که در سرلوحه امور و فعالیت‌های این بانک قرار دارد به اصطلاح یک سر و گردن از سایر کارکنان بسیاری از بانک‌های دیگر بالاتر هستند و نیرو و پتانسیل جوانی در کارکنان تازه به خدمت فراخوانده شده  و قدیمی این بانک در کنار آشنایی به فنون نوین بانکداری، عاملی برای رشد و رسیدگی به امور مشتریان است که این امر به مزیت قابل قبولی در صنعت بانکداری کشور تبدیل شده است.

از سوی دیگر، رفتار حرفه‌ای پرسنل بانک ایران زمین به عنوان یکی از ارکان مهم حفظ اعتبار و حسن شهرت این بانک محسوب می‌شود و مدیران ارشد این بانک همواره بر حفظ و رعایت این اصل اصرار ورزیده و نظارت مکفی به عمل می‌آورند از همین رو می‌توان گفت که بانکدار، سرمایه‌ای با ارزش برای بانک ایران زمین محسوب می‌شود که به مشتری و زمان او اهمیت داده و در راستای ارائه اطلاعات صحیح و خدمات مورد نیاز وی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

به عبارت دیگر، یکی از اموری که فعالیت بانک ایران زمین در نظام بانکی کشور را از سایر رقبا متمایز کرده است، پیاده سازی بانکداری دیجیتال و همچنین برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این بانک است که بر اساس آن مشتریان می‌توانند کلیه امور بانکی را هر لحظه که بخواهند با یک اشاره در تلفن همراه خود انجام دهند.

علاوه بر آن ایجاد ارزش برای مشتری از اولویت‌های اصلی این بانک است و به افراد این امکان را می‌دهد تا با توجه به نوع نیاز و درخواست خود، محصول و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند چرا که ایجاد فضایی امن در بستر دیجیتال می‌تواند برگ برنده‌ای برای یک کسب و کار دیجیتال باشد تا تعاملات مالی خود را در بستر آن انجام دهد.

رشد ۱۲ برابری میزان تراکنش‌های بانک ایران زمین طی ۵ سال گذشته، نشان از تثبیت جایگاه این بانک نزد مشتریان و نیز اقبال و رضایت عمومی از خدمات ارائه شده توسط آن است.

ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، قابل رویت بودن تمامی صورت‌های مالی به صورت سالانه و کاملا شفاف در سامانه کدال، افزایش سرمایه بانک به ۲۰,۰۰۰ میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک، ایجاد زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال، ارائه سرویس و خدمات امن، سریع و آسان در کنار فراهم آوردن تجربیات جدید برای مشتریان در بستر بانکداری دیجیتال، همگی از عواملی است که این بانک برای ارتقای جایگاه خود در صنعت بانکدای کشور انجام داده تا علاوه بر رضایتمندی حداکثری مشتریان، بتواند آینده‌ای درخشان برای سهامدارانش رقم بزند و به عنوان بانکی پیشرو خود را مطرح کند.

 به طور شک با توجه به اهمیت دادن مدیران بانک ایران زمین برای طراحی سرویس‌های خاص و منحصربفرد برای مشتریان در این بانک، در آینده‌ای نه چندان دور، از این بانک بیشتر خواهیم شنید.

به طور خلاصه می‌توان یادآور شد که بکارگیری نیروی انسانی نخبه در بانک ایران زمین در کنار سرمایه گذاری‌های وسیعی که برای زیرساخت‌های آن انجام شده است، در آینده‌ای نزدیک بانک ایران زمین را به بانکی بی رقیب تبدیل خواهد کرد که منفعت آن به مشتریان وفادار این بانک معطوف خواهد شد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches