×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
وزیر ارتباطات سهم تخلف در بخش کسب وکارهای الکترونیک ناچیز است

اقتصادتهران: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که تخلف های فضای مجازی ربطی به کسب و کار الکترونیک ندارد گفت: تخلف در کسب و کارهای الکترونیک کمترین سهم را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا محمود واعظی شامگاه دوشنبه در حاشیه نشست بررسی کسب و کارهای نوین با حضور معاونان علمی و فناوری و حقوقی رئیس جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی. فضای مجازی. در جمع خبرنگاران ادامه داد: بخش کسب و کارهای الکترونیک نسبت به سایر بخش ها از شفافیت بیشتری برخوردار است و فعالیت های آن به طور کامل روشن و شفاف است.

وی افزود: مرجع رسیدگی به تخلف در این بخش نیز قوه قضائیه است اما با توجه به فعالیت قشر تحصیل کرده در این بخش میزان وقوع تخلف در آن کمتر است.

واعظی یادآورشد: وقوع تخلف در فضای مجازی ارتباطی با کسب و کارهای دیجیتال ندارد.

عضو هیات دولت میزان اشتغال ایجاد شده در کسب و کارهای دیجیتال در سال گذشته را ۳۲ هزار شغل اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: امسال این میزان به یکصد هزار شغل افزایش یافته و در اهداف سال آینده به ۱۲۰ هزار شغل افزایش پیدا می کند.

ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی اشتغال هم از برنامه شورای عالی فضای مجازی و دولت برای حمایت از کسب و کارها در دوران گذار خبر داد و گفت: تلاش می شود در این دوران که یک نوع نبود تفاهم بین کسب و کارهای سنتی و دیجیتال وجود دارد دولت به گونه ای دخالت کند تا ضمن حمایت از کسب و کارهای دیجیتال، کسب و کارهای سنتی هم بتوانند خود را دیجیتال کنند.

وی بر دیجیتالی شدن همه کسب و کارها تاکید کرد و افزود: تمامی کسب و کارهایی که امکان دیجیتال شدن دارند باید هرچه زودتر به این روند بپیوندند.

در حاشیه این مراسم تفاهمنامه استقرار صنایع دانش بنیان در شهرک هوشمند منطقه ویژه اقتصادی پیام بین سورنا ستاری معاون علمی وفناوری رئیس جمهوری و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضا رسید.

نشست بررسی وضعیت کسب و کارهای نوین عصر دوشنبه با حضور حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رءیس جمهور، علی ربیعی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی، ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، یدالله صادقی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از فعالان کسب و کارهای دیجیتال در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزارشد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches