×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت برخدمات مسافری راه‌آهن گفت: از ۳ سال گذشته تاکنون ۱۳ قطار گردشگری بین المللی با امنیت و ایمنی کامل در داخل کشور تردد کرده‌اند و این نشان از برنامه‌ریزی و حضور جدی راه‌آهن در صنعت گردشگری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «علی کاظمی منش» با بیان اینکه سیزدهمین قطار گردشگری امروز (جمعه) در تهران به کارخود پایان می‌دهد، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده ۱۴چهاردهمین قطار گردشگری بین المللی نیز از ۲۵ فروردین ماه با حضور اتباع خارجی، سفر خود را در ایران آغاز می کند.

وی یادآورشد: سیزدهمین قطار گردشگری ۱۲ فرودین ماه از مرز ملی سرخس وارد کشورشد و با عبورازشهرهای مشهد، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز و تهران شرایط بازدید گردشگران ازمکان های دیدنی میهن اسلامی را فراهم کرد.

کاظمی منش با بیان اینکه گردشگران خارجی این قطار۱۸ فروردین ماه وارد تهران می شود، اظهارکرد: پس از بازدید مسافران این قطار از جاذبه های گردشگری شهر تهران گردشگران آن از تهران با هواپیما به کشورهای خود باز می گردند.

مدیرکل برنامه ‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن در ادامه از برگزاری تور گردشگری دیگری از ۲۵ فروردین ماه به نام هراز و یک شب با حضور مسافرانی از کشورهای آلمان، سوئیس، روسیه، مکزیک، ترکیه، فنلاند و دانمارک خبر داد و گفت: مسیر حرکت این تور گردشگری نیز از سرخس به عنوان مسیر ورودی به کشور آغاز می‌شود و در ادامه از شهرهای مشهد، یزد، اصفهان و شیراز بازدید می‌کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن تصریح کرد: برنامه ریزی و زمان بندی های برای ورود چندین تورگردشگری بین المللی برای امسال قطعی شده و به تدریج شاهد ورود این گردگشران خارجی با قطار به کشور خواهیم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches