×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۰  
true
true
کم کردن فاصله میان نمایندگان و ستاد در دستور کار بیمه تجارت‌نو قرار گرفت

اقتصادتهران: بـرای توانمند سازی هرچـه بیشتر شبکه فروش بیمه تجارت‌نو، تعداد نمایندگان حقیـقی و حقوقی این شرکت تا پایان سـال‌جاری به ۱۵۰ نفرافزایش می‌یابد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ مدیرامور شعب و نمایندگان بیمه تجارت‌نو با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای سیاست گذاری‌های تدوین شده، اقدامات قابل توجهی درحوزه امور شعب و نمایندگان صورت گرفته که جذب نمایندگان توانمند یکی از آنهاست.

قاسم قشقاوی با اشاره به اینکه در پی پالایش شبکه فروش، نمایندگان ضعیف شناسایی و از مجموعه خارج شده‌اند، گفت: پس از گذر از رویکرد انقباضی در جذب نمایندگان حال با تغییر استراتژی، توسعه کمی ملاک نظر است که بر این مبنا از میان انبوه متقاضیان، افراد توانمند و بالقوه به همکاری دعوت می شوند. در نتیجه این تغییر نگاه، سال ۹۸ حدود ۳۲ درصد حق بیمه تولیدی استحصال شده مربوط به نمایندگان جدید بود که درسال‌جاری این روند مثبت ادامه دارد.

مدیر امور شعب و نمایندگان افزود: با توجه به محدودیت توسعه شبکه فروش از سوی نهاد ناظر، به موازات جذب نماینده، جذب بازاریاب فعال در دستور کار قرار دارد.

وی با عنوان اینکه جذب بازاریاب توانمند با دو هدف گسترش سهم بازار و انتخاب نمایندگان فعال از میان بازاریابان کارآمد، دنبال شده و ادامه خواهد داشت، بیان کرد: در ۹ ماهه ابتدای سال‌جاری تعداد بازاریابان شرکت به ۸۱۵ نفر رسید که با برنامه‌ریزی های جدید و همکاری مدیریت امور مشتریان این تعداد افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

قشقاوی در بخش دیگری از تشریح عملکرد مدیریت امور شعب و نمایندگان به کارگزاران اشاره داشته و گفت: سال های ۹۸ و۹۹ حدود۲۵۰ کارگزار به مجموعه اضافه شدکه مدت ۵۰ درصد حق بیمه تولیدی شرکت حاصل تلاش آنها در این دوسال می باشد.

وی با تاکید بر اینکه کلیه توفیقات حاصله در نتیجه جلسات مکرر و همکاری بی دریغ معاونان، مدیران و کارشناسان فنی بوده اظهار داشت: در نتیجه سفرهای استانی که تعامل و تبادل نظر با مدیران شعب و نمایندگان را در پی‌ دارد مشکلات موجود در فرایند صدور شناسایی و به همت مدیریت فنی تا حد قابل قبولی مرتفع شده است.

زنجیره طرح های شبکه فروش

قشقاوی کم کردن فاصله میان نمایندگان و ستاد را از دیگر برنامه‌های این مدیریت اعلام کرده و گفت: با برگزاری جلسات مجازی، مشکلات، خواسته ها و راهکارهای مد نظر نمایندگان بدون‌واسطه با مدیران فنی مطرح و راهکارهای لازم اتخاذ می‌شود.

طرح “حامی‌نو” از دیگر عملکردهای منحصر به بیمه تجارت‌نو است که مدیر امور شعب و نمایندگان در خصوص آن اذعان داشت: در جهت حمایت بیشتر از نمایندگان شبکه فروش در قالب این طرح کمک هزینه ساخت تابلو نمایندگی پرداخت و پوشش بیمه درمان تکمیلی نمایندگان و خانواده های آنها اجرایی شد. همچنین حسب نیاز در راستای پشتیبانی بیشتر از نمایندگان تصمیمات اقتضای نیز اتخاذ می شود که پرداخت علی الحساب کارمزد به خاطر شیوع بیماری کرونا از آن جمله است. این طرح برای نخستین بار در صنعت بیمه توسط تجارت نو عملیاتی شده و مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت.

قشقاوی اجرایی شدن دستورالعمل رتبه بندی نمایندگان را سامان دهی جامع‌تر به امور نمایندگان برشمرده و افزود: از این پس تمام مسائل مربوط به نمایندگان از جمله موضوعات حمایتی، حدود و اختیار و افزایش صندوق نمایندگی بر اساس سطح بندی انجام خواهد شد.

مدیر امور شعب و نمایندگان اشاره داشت: گام بعدی عملیاتی نمودن طرح “ارزیابیمه” است که از ابتدای سال جدید در دستور کار قرار می‌گیرد. طی این طرح بر مبنای شاخص های مالی، عملکردی، عملیاتی و بصری با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات ارزیابی دقیقی از نمایندگان به صورت ادواری صورت خواهد گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false