×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ورود بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو به گیلان

اقتصادتهران: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت:از ابتدای طرح نوروزی (بیست و سوم) تا پایان وقت یازدهم ماه فروردین یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۳۱۱ خودرو وارد استان شده است.

محمدرضا نازک کار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این میزان ورودی خودروها به استان در مقایسه با سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: همچنین طی این مدت؛ یک میلیون و ۳۴۲ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد۲۶ درصدی را نشان می دهد.

وی بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با میزان تردد ۶۷۵ هزار و ۶۸۸ دستگاه خودرو و پس از آن محور رامسر-چابکسر با میزان تردد ۵۱۵ هزار و ۵۶۰ دستگاه وسیله نقلیه اعلام کرد.

به گفته وی بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار؛ از ابتدای طرح نوروزی تا پایان وقت یازدهم این ماه؛ گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد(۷۷۶ وسیله نقلیه)پنجمین استان پرتردد کشور بوده است که در این مدت و در مقایسه با سال گذشته بیانگر هشت و سه دهم درصد رشد از نظر متوسط تردد ساعتی در استان است.

وی اضافه کرد: از بیست و سوم اسفندماه گذشته، ساعت اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ بوده و متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعت اوج ۷۳کیلومتر بر ساعت بوده است.

نازک کار تصریح کرد: همچنین بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در استان؛ طی ۲۴ ساعت گذشته محور لاهیجان – آستانه با متوسط تردد ساعتی ( دو هزار و ۳۳۸ وسیله نقلیه) و با سرعت متوسط ۶۰ کیلومتر بر ساعت و پس از آن محور رودبار–منجیل با متوسط تردد ساعتی دو هزار و ۲۳۰( ۲۲۳۰وسیله نقلیه ) و با سرعت متوسط ۶۵ کیلومتر بر ساعت پرتردد ترین محورهای استان از نظر بیشترین میزان تردد در استان بوده اند.

طرح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با ۴۸۲ نیروی راهدار در قالب ۴۱ گروه راهداری از بیست و سوم اسفندماه گذشته آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches